verloren Brunotti Youri Pro 207

Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
December 24, 2017, 15:24:43
edit2Rapporteer  
24 december bij Kijkduin op zee verloren. Brunotti Youri Zoon pro model. KNRM sticker met naam en telefoonnummer zit er op staat ook met watervaste stift op board geschreven. En balen, mijn Woo zit er ook nog op. Beloning voor de eerlijke vinder.
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #1 December 25, 2017, 23:32:43
edit2Rapporteer  
Joehoe, Steven heeft me een mooie eerste kerstdag bezorgd. Tijdens een downwinder ver op zee kwam hij mijn board tegen en heeft deze met veel moeite naar de kant gebracht. Na mijn bericht hier besefte hij dat ik het board niet gevonden heb op de plek waar hij hem had neergelegd. Hij is 's avonds naar de ZM terug gereden om te kijken of hij er nog lag. Wat een top actie! Ik heb mijn board weer terug en Steven heeft de beloning die hij heeft verdiend. Dus voor iedereen de tip: schrijf je naam en nummer op je spullen, dat maakt het terug bezorgd een stuk eenvoudiger. Thanks Steven, vandaag ben jij mijn held!
TymonK

Berichten: 54
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #2 December 26, 2017, 16:10:35
edit2Rapporteer  
Dikke plus voor Steven!  Joepie YeSS
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 December 28, 2017, 01:17:21
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.