Small planet Airlines en Neckermann

Waterragger

Geen avatar

Berichten: 189
Februari 07, 2018, 11:43:11
edit2Rapporteer  
Wie heeft er hier ervaring met Small planet Airlines en kitebags?

Via Neckermann een trip geboekt naar Egypte om een weekje lekker te kiten en aangegeven dat hier een kitebag bij mee moest. Dit moet afzonderlijk worden aangevraagd en de aanvraag duurde even. Na een weekje bericht terug van Neckerman dat ze de afmetingen van de tas wouden en dat het gewicht niet boven de 32kg mocht. Tot zover logische.

Echter een week na het akkoord van Neckermann kwam het bericht dat er in de kitebag maar 1 board mocht zitten. Toen wij aangaven dat er waarschijnlijk 2 boards in zouden komen moesten we een extra tas aanvragen. Deze email van Neckerman genegeerd omdat ik het onzin vind. Echter een week later kwam er nog een email dat er ook maar 1 kite per tas vervoerd mocht worden.

Echter op de site van small planet airlines staat bij extra baggage kite spullen enkel omschreven als:

"
Surfboarding, Kite Surfing Equipment   1 surfboard or SUP board. Any recognized kit bag.
"

Dat lees ik als dat ik gewoon 1 volle kitetas mee mag.

Dus mijn vraag is nu wie hier ook ervaring mee heeft en wie ik nu moet geloven...

ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #1 Februari 07, 2018, 15:03:48
edit2Rapporteer  
gewoon 1 kitetas volproppen met wat je mee wilt nemen, zorg dat je niet meer als 32kg bij je hebt.
het is niet dat ze aan de balie gaan vragen om je tas open te maken
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #2 Februari 07, 2018, 16:54:29
edit2Rapporteer  
Mag zeker ook maar 1 onderbroek per tas?  loser
piede

Berichten: 1689
Antwoord #3 Februari 08, 2018, 09:40:05
edit2Rapporteer  
Joh, ze weten helemaal niet wat 1 kite is. Voor hen is dat het zelfde als 1 kite-uitrusting, 1 kitesurfing. Waarschijnlijk hebben ze daarom ook niet in de gaten dat je het board en de kites in dezelfde tas doet. Gewoon 2 boards in een tas en in een andere tas de kites. Dan heb je 1 tas voor 'het kiteboard' en 1 tas voor 'de kite'.

Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #4 Februari 08, 2018, 18:27:23
edit2Rapporteer  
prop je 3 kites in 1 kitetas Wink en stop je die in je travelbag
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.