Woo 3.0 Informatie

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #75 Mei 09, 2018, 17:48:23
edit2Rapporteer  
Staat er al dik een week, misschien wel langer Huh, een doosje van ongeveer 15x15x10cm bij ons op de trap. Staat geen naam op alleen ons adres en afzender uit Weesp ofzo. Zegt mijn vrouw vanmorgen van wie is dat doosje eigenlijk dat hier al een tijdje staat. Ik, geen idee zal wel van de kids zijn denk. Ik maak hem wel even open, zit er dus een WOO in  schater
Hij is dus binnen.... Grin
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #76 Mei 09, 2018, 20:03:47
edit2Rapporteer  
De senioren woo groep wordt steeds groter
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #77 Mei 09, 2018, 21:20:24
edit2Rapporteer  
Hmmm Ben benieuwd waar mijn nieuwe woo is...
Ik zit in Spanje en dit is de status:
 Huh schater
A new WHISTL tracking updated has been added. - Item receipted and processed by Whistl
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #78 Mei 09, 2018, 22:42:42
edit2Rapporteer  
Citaat
De senioren woo groep wordt steeds groter

Allemaal naar de ouwe lulle hoek op Schel en om de beurt knalle met je kadaverrrr  Grin
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #79 Mei 10, 2018, 19:16:34
edit2Rapporteer  
Woo 3 gevaren vandaag maar niet in de leaderboards . Moet je nog iets doen zodat alles ok werkt
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #80 Mei 10, 2018, 19:18:09
edit2Rapporteer  
Mijn eerste sessie ging de datum fout,  daarna geen problemen meer. Dus kijk eens naar de datum, kun je helaas niet aanpassen...
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #81 Mei 10, 2018, 20:04:32
edit2Rapporteer  
Waar staat de datum . Staat bij 4h geleden opgeload.verkeerde datum idd uit het jaartal 2000. Toen begon ik met kiten
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #82 Mei 10, 2018, 20:23:53
edit2Rapporteer  
Volgens mij heb je de datum al gevonden Wink
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #83 Mei 11, 2018, 09:29:33
edit2Rapporteer  
Ik hoorde in de wandelgangen dat de Woo 3  zo is afgesteld dat hij ongeveer 3 meter hoger springt dan de Woo 2  en de Woo 1

De Woo 3 zit standaard besjoemeld met Sjoemel software

Als je kijk naar de resultaten van gisteren waarbij het niet heel hard heeft gewaaid, kloppen de resultaten volgens de betrouwbare bron niet.
Sommige (Badt) gastuh sprongen 10 meter of hoger, met amper windt ?

Degene met de Woo 3 moet dus eigenlijk 3 meter van zijn resultaat afhalen

En Zo Is Dat !!!  Grin
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #84 Mei 15, 2018, 09:56:08
edit2Rapporteer  
Met WOO 3.0 is het dus mogelijk om realtime je sprongen te zien via een smart watch...maar zou t ook mogelijk zijn dit realtime op een telefoon te zien. Met BLE Bluetooth zou t bereik buiten max 400m zijn...het zou in principe dan mogelijk moeten zijn voor de mensen aan de kant je spronghoogte te zien..zou cool zijn! Iemand meer info?

EDIT:

feedback van WOO op bovenstaande vraag:

"you're absolutely right, the technology used in the Watch can also work on the phone. Actually right now we're developing a solution to go even further than the 400m. Note that those 400m are in ideal conditions, stuff like water, people, and anything else between the WOO and the receiver will affect the signal. Therefore we're looking into a slightly different solution to fix this problem.

However, we completely agree it would be a really nice feature! We're on it and are pretty confident you'll hear more about it this summer!

cheers,
Mark"
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #85 Mei 16, 2018, 22:36:26
edit2Rapporteer  
Ik kreeg mijn Woo 3 vandaag niet aan. Haalde 'm uit de lader (ook al was hij nog lang niet leeg bij de vorige sessie) maar eenmaal op het water kon ik op de knop drukken tot ik een ons woog, maar hij ging niet aan. Dacht eerst dat het aan de nieuwe behuizing lag, maar het was de Woo zelf.

Eenmaal terug bij de auto de Woo een paar seconden in de lader gedaan om te kijken of hij ging opladen, wat hij gewoon deed, en daarna opnieuw proberen aan te zetten en dat ging zonder problemen, accu 100%. Erg vreemd.

Met m'n 1.0 heb ik dit nog nooit gehad.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #86 Juni 10, 2018, 21:54:28
edit2Rapporteer  
Weer iets geks met de Woo...

Kreeg vandaag met geen mogelijkheid m'n sessie te zien om te downloaden, wist zeker dat hij aan stond.

Eenmaal thuis de gekke ingeving om een korte sessie te faken... Woo aanzetten, Woo tegen de grond houden, arm boven m'n hoofd strekken en weer terug naar de grond. En warempel, opeens zie ik 2 sessies in de lijst. De sessie die ik niet te zien kreeg eerst, plus een korte met 1 sprong van 2,3m

Komt het vaker voor dat een sessie niet te zien is? Bij m'n 1.0 nooit gehad...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #87 Juni 10, 2018, 22:15:58
edit2Rapporteer  
Had laatst hetzelfde idd, al hielp het toen al om even kort een sessie aan en uit te zetten zonder moeilijk doen om een sprong te faken.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #88 Juni 10, 2018, 22:49:55
edit2Rapporteer  
Had laatst hetzelfde idd, al hielp het toen al om even kort een sessie aan en uit te zetten zonder moeilijk doen om een sprong te faken.

Dat probeerde ik eerst, maar hielp niet.

Nouja heb een mailtje naar Woo gestuurd. Hopelijk op te lossen met firmware update.
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #89 Juni 11, 2018, 08:54:36
edit2Rapporteer  
Is het niet zo dat je minimaal een kleine sprong gemaakt moet hebben voordat hij een sessie onthoud of hadden jullie dat wel gedaan? een maat van mij had dat met zijn 3.0, hij had 0 sprongen gemaakt ivm windgebrek en de Woo had niets opgeslagen.
Ik had in Januari precies hetzelfde met mijn 2.0, ook ik had geen sprong gemaakt maar wel heerlijk een half uur over een lagune op Fuertaventura gecruised, die sessie had ik graag bewaard maar toen had hij ook niets onthouden...

Ohja nu we het er toch over hebben: dat zelfde maatje heeft een Android telefoon en die lijkt een stuk minder te kunnen met de Woo app dan ik met mijn Iphone, hij kan geen vrienden taggen, hij kan niet meerdere sessies van 1 dag samenvoegen tot 1 sessie en niemand krijgt een pust melding wanneer hij een sessie bewaard, komt dat meerdere bekend voor? we hebben biede de 3.0 Woo...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #90 Juni 11, 2018, 13:53:20
edit2Rapporteer  
Vanmorgen mijn woo 2 in de USB oplader van de computer. Vervolgens doet mijn computer helemaal niks meer ?

Ik heb windows 10.

Systeemherstel doet ook helemaal niks meer ?

Aanvulling, hij blijft dus na een onverwachte opstart in de herstelmode en blijft direct hangen in het scherm; Kies de toetsenbordindeling, en dan reageert hij nergens meer op.?

Iemand een oplossing ?
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #91 Juni 11, 2018, 14:27:15
edit2Rapporteer  
Vanmorgen mijn woo 2 in de USB oplader van de computer. Vervolgens doet mijn computer helemaal niks meer ?

Ik heb windows 10.

Systeemherstel doet ook helemaal niks meer ?

Aanvulling, hij blijft dus na een onverwachte opstart in de herstelmode en blijft direct hangen in het scherm; Kies de toetsenbordindeling, en dan reageert hij nergens meer op.?

Iemand een oplossing ?

Gewoon de ouwe trouwe voorhamer op die computer los laten gaan
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #92 Juni 11, 2018, 20:30:28
edit2Rapporteer  

Gelukkig heeft een handige buurjongen computer neurd het probleem inmiddels opgelost, gelukkig  ThumpsUp
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #93 Juni 11, 2018, 21:08:52
edit2Rapporteer  
Uhhh ik doe iets niet goed denk ik  Huh hulp is welkom
Als ik de woo aan zet, lichtje knippert groen en druk hem aan op de telefoon om te zoeken zegt hij, woo not found ? Bluetooth staat aan.
Als ik de woo via de bluetooth app wil koppelen zegt hij kan niet communiceren met de woo-xxxx-xxxx  Huh
Ik heb ook de telefoon opnieuw opgestart maar dat maakt niks uit.
Oh ja ik ben een digibeet dus graag in begrijpelijke taal please  Grin
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #94 Juni 11, 2018, 22:02:05
edit2Rapporteer  

Theo ..Ik heb ook net een sessie geprobeerd up te loaden maar ook mijn Woo connecte moeilijk met mijn telefoon (Android).. Undecided
maar na een paar keer de Woo opnieuw opstarten kon ik de sessie downloaden. Grin
Volgens mij heeft dat met de site van Woo te maken..
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #95 Juni 12, 2018, 17:39:27
edit2Rapporteer  
Heb ik ook geprobeerd maar bij zegt ie bekijk het maar  ThumpDown
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #96 Juni 12, 2018, 18:31:10
edit2Rapporteer  
Heb ik ook geprobeerd maar bij zegt ie bekijk het maar  ThumpDown

Heb je de nieuwste update al gedownload op je Woo..?
Toen ik mijn (nieuwe) Woo 3.0 voor de eerste keer met mijn telefoon connecte kreeg ik gelijk de melding dat er update was
daarbij ging eerst de oude software eraf en werd er een nieuwe versie opgezet.
de update ging via mijn telefoon hoefde hem niet aan mijn p.c te hangen.

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #97 Juni 13, 2018, 06:52:15
edit2Rapporteer  
Volgens mij krijg je alleen een update als er eentje is.
Als ik de woo app open en ik kijk bij app version staat er 3.1.0.3871.
De eerste keer dat ik hem net had (maand terug ofzo)en opgeladen kon hij wel een connectie maken nu dus niet meer  Huh
Woo ook een mail gestuurd maar die geeft ook geen sjoege Roll Eyes
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #98 Juni 16, 2018, 22:02:19
edit2Rapporteer  
Vandaag woo mee naar Schel, even gekeken of hij die van Manfred wel "pakte" en jawel hoor. Toen weer die van mij, pakte hij ook, ik blij, toen moest hij een update doen, oke prima, dat lukte ook, toen moest hij firmware downloaden, wel ja doe maar, tjoing toen gaf ie een error  ThumpDown Thuis weer een paar keer geprobeert maar nee hoor weer niet. ThumpDown
Hij zegt na het zoeken "Bleutooth connection error. Something went wrong connecting to you WOO". ThumpDown
Inmidels al drie berichten naar support@woosports.com gestuurd maar niets terug. Huh
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #99 Juni 16, 2018, 23:49:42
edit2Rapporteer  
Ik kreeg zelfde dag nog bericht terug op de bugmelding
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.