Ervaringen splitboard

Koukleum

Geen avatar

Berichten: 4
Maart 07, 2018, 11:38:18
edit2Rapporteer  
Hallo Allen,

Ik ben op zoek naar een splitboard. Ik ga elk jaar kiten op Cabarete, maar nu Tui er niet meer heen vliegt betaal je 100 EUR heen en 100 euro terug om je board mee te mogen nemen. Reden genoeg om een splitboard te overwegen. Er best wat keuze, maar er is weinig te vinden over gebruikerservaringen. Heeft iemand ervaringen over een van deze merken:


Flysurfer
Kitelement 
Newind 
Nobile
Radical
RL 
RRD


Flysurfer is best prijzig 999 euro


De Nobile ook (1150 inc bindingen) maar hierover las ik gemiddeld de beste ervaringen 


Kitelement -  700


RRD- 600 euro 


RL - 600 euro.


Ps ik kite nu met een F-one trax.  En dat board bevalt erg goed. 


Alvast bedankt voor jullie reacties

daan_visser

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #1 Maart 08, 2018, 12:22:21
edit2Rapporteer  
Hi,

Net een week terug uit Cabarete en als je met KLM vliegt kun je gewoon gratis je gear meenemen. Ook de transfer via Atlanta (Delta air) was gratis. Mocht je toch voor een splitboard gaan zou ik de boards van Nobile aanraden, ondanks het prijskaartje.

 
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #2 Maart 09, 2018, 19:16:27
edit2Rapporteer  
Ik heb meerdere Traxen, RL-boards en SU-2 boards gehad, alleen geen ervaring met de splitvarianten van RL en SU-2. Trax vaart heerlijk en ook de allrounders van RL en SU-2 zijn fijne boards door onder andere de gemiddelde flex en rocker. Op oase.com kan je meer lezen. Ik heb een normale SU-2 proseries in de test, als je mogelijk interesse hebt in een SU-2 proseries split.
gerrit

Berichten: 188
Antwoord #3 Maart 13, 2018, 10:33:26
edit2Rapporteer  
Het concept van een splitboard is al best achterhaald... waarom?  De meeste Airlines rekenen de kilo's en doen niet moeilijk over lange bagage  dus daarom een relatief duur en zwaar baard kopen voor die paar reisjes per jaar lijkt mij niet zo een enorme winstpakker...
thijs77

Berichten: 165
Antwoord #4 Maart 19, 2018, 16:32:28
edit2Rapporteer  
erg tevreden over de 2017 Nobile NHP split, een licht en sterk board, je merkt er niks van dat het board uit 2 delen bestaat.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.