bij Transavia beperkt aantal kites per vlucht naar kite vakantie , maar 6 kites

ronluppers@yahoo.com

Geen avatar

Berichten: 1
Maart 21, 2018, 00:05:06
edit2Rapporteer  
ik reserveerde vandaag een kite vakantie naar kaap verdie sal .een vlucht met Transavia.
en nadat ik de reis gereserveerd en betaalt had, ontving ik in de namiddag van het reis buro een bericht.
Dat er maar 6 kites in totaal per vlucht mee mogen..... dat heb ik nog nooit vernomen.
Nu hoor ik  achter af de boeking, dat ik nog toestemming moet krijgen of ik mijn twee kites wel of niet mee mag nemen....

in de 12 jaar dat ik kite en naar diverse bestemmingen heb gereisd, heb ik dit nooit eerder vernomen.

kan ik de de reis nu nog annuleren ?

heeft iemand dit ooit mee gemaakt met Transavia of een andere vlieg maatschappij ??
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #1 Maart 21, 2018, 01:03:12
edit2Rapporteer  
Ik neem aan dat je sport/surfbaggage bijgeboekt hebt tot 32 kg. Dat kan je dan toch gewoon meenemen? 32kg is met gemak een plank 2 kite's wetsuits harnass barretje en nog wat andere zooi handoeken ofzo. Het beste is als het onduidelijk is transavia zelf even bellen hoe het zit die geven doorgaans prima uitleg.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 Maart 21, 2018, 07:56:19
edit2Rapporteer  
Citaat
heeft iemand dit ooit mee gemaakt met Transavia
Ja, ze hebben maar een beperkte ruimte voor kite bags. Even contacten met de mesegener van Transavia via face book en je weet of je wel of niet mee kan met je kite bags. En inderdaad dit moet je gelijk horen bij het boeken zodat je weet of je wel of niet mee kan met je kite bags en niet achteraf.
Dit moet gewoon niet kunnen !!

Annuleren, tja lastig. Heb je bij een reisburo geboekt en uitdrukkelijk gezegd dat je op kite vakantie ga ? Dan misschien wel, hoop ik voor je.



Heb je hier ook al aan gedacht ? een gewaarschuwd mes telt voor 2

Zorg dat je paspoort 6 maanden nog geldig is, bij vertrekdatum.

Mijne was 3 weken te kort geldig, Ik mocht niet mee en voor het instappen van het vliegtuig werd ik terug gestuurd, mijn 2 vrienden gingel wel met het vliegtuig .

Ik Heb een dag later een enkele reis geboekt voor 800 euro. en een nood document moeten halen.   loser

Ook werd er bij het inchecken de verkeerde kite bag gelabeld. Mijn kite bag was zonder mij in Sal en de kite bag van mijn vriend kreeg ik mee 

Mijn vriend had mijn kite bag dus in Sal.   loser

Zorg dat je bij terugkomst ook je aan de kiloos houd. Ze zijn bijzonder streng op Sal.

Mijn kite bag was 2 kilo te zwaar doordat we de laatste dag nog hadden gekite en daardoor natte spullen in de kite bag zaten.
Bij de balie van het inchecken 2 barretjes en een wetsuite en kleren bij mijn vriend gegooid die nog genoeg kiloos had.
De lange rij was niet blij met dit incident   loser

Ook voor de rokers geen aanstekers mee in je handbagage, deze werden er tijdens de scan uit gehaald en weg gegooid   Weet nog steeds de reden hiervan niet ?

Evengoed ondanks alles een hele leuke week gehad en heerlijk gevaren op Sal  Grin

Dusssssssss, een gewaarschuwd mens telt voor 2

 
Ren

Berichten: 29
Antwoord #3 Maart 21, 2018, 16:22:17
edit2Rapporteer  
Maak je niet druk ronluppers vorig jaar zijn wij (6 vrienden) ook naar Sal geweest, kreeg hetzelfde te horen.
Gebeld met Transavia en die zei me dat er nooit kitebags niet mee konden, er is altijd voldoende ruimte, desnoods met een volgende vlucht, vertelde hij mij. wij waren in het vliegtuig met ik denk totaal wel een kitesurfer of 12 en die hadden allemaal een kitebag bij zich en ik heb niemand gehoord die zijn materiaal niet was meegekomen.

Have fun in Sal
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.