Grootste surfscene van Europa?

Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Maart 26, 2018, 10:25:14
edit2Rapporteer  
Ik vraag me af:
Welke plaats zou de grootste surfscene van Europa mogen claimen? Ik bedoel specifiek een stad of dorp dus niet een gebied of streek zonder een direct achterliggende gemeente/woonplaats.

In welke plaats zou je gedurende een jaar de meeste wind-, golf- en kitesurfers tellen als je op het strand zou staan met een teller?

Ik neig eigenlijk naar Den Haag vanwege 11 kilometer kust met meerdere druk bezochte surfspots (Scheveningen, Zandmotor, etc.) waar je alle disciplines terugziet (wind-, golf- en kitesurfen).

Ik heb het dus niet over de beste surfspot qua omstandigheden of de spot met het beste imago. Maar gewoon de stad of het dorp waar de meeste surfers hun sport beoefenen.

Zijn hier onderzoeken naar gedaan?


djee

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #1 Maart 26, 2018, 13:37:11
edit2Rapporteer  
Tarifa gok ik.
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #2 Maart 26, 2018, 16:04:57
edit2Rapporteer  
Ik ga ook voor tarifa
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #3 Maart 26, 2018, 19:15:47
edit2Rapporteer  
Ik gok op 1 van de Franse of Portugese golfsurfsports.
djee

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #4 Maart 26, 2018, 20:58:26
edit2Rapporteer  
Wellicht kan je zelf wat onderzoek gaan doen ; http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=54169.0
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.