Nieuw Harnas: Mystic Majestic of Majestic-X ?

Leon van Bergen

Berichten: 42
Maart 27, 2018, 16:03:40
edit2Rapporteer  
Buddy's,

Ben toe aan een nieuw Harnas gezien die van mij te groot is en snel omhoog kruipt.
Zit te denken aan een Mystic hardshell maar deze is in twee uitvoeringen verkrijgbaar sinds een aantal weken, de Majestic en de Majestic-X.
Iemand ervaring met deze en kan de verschillen uitleggen? of nog andere tips?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 Maart 27, 2018, 16:15:48
edit2Rapporteer  
Glas vs Carbon, zou lekker voor de carbon gaan want de glas versie is veels te flexy voor een hardshell.
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #2 Maart 27, 2018, 22:01:44
edit2Rapporteer  
Oké dan goeie tip  ThumpsUp
Versusshop

Berichten: 66
Antwoord #3 Maart 29, 2018, 11:14:18
edit2Rapporteer  
Hé Leon!

Zoals Frank benoemde is de Majestic glasvezel versie inderdaad wat flexibeler dan de Majestic X. Maar ik zou zeker niet zeggen dat deze 'te' flexy is. Hij is namelijk alsnog stukken en stukken stijver dan wat je van een normale trapeze zou verwachten.

Beide hebben een identieke afwerking, dus het komt echt aan op de stijfheid die je zoekt uit deze trapeze en welke jou ingesnoerd het lekkerste zit. Heb jij de perfecte bouw voor deze trapeze dan zal de een Majestic X uiteindelijk het minste vervormen onder druk, maar je voelt hem al aankomen: passen is weten.

We zien genoeg klanten die voor een Majestic X binnenkomen en uiteindelijk toch beter in een Ride Engine passen (en andersom).

Mocht je bij ons eens willen passen (Scheveningen), geef ons van te voren een seintje en dan zorgen we dat we beide in jouw maat klaar hebben liggen!
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #4 Maart 29, 2018, 16:23:58
edit2Rapporteer  
Zo dat is nog een service en een duidelijk verhaal, ik ga daar zeker gebruik van maken! bedankt...
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #5 Maart 30, 2018, 00:09:40
edit2Rapporteer  
Ik vaar met een Ride Engine en ben daar zeer tevreden over.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #6 Maart 30, 2018, 10:35:07
edit2Rapporteer  
Ik vaar met een Ride Engine en ben daar zeer tevreden over.
Dat is mooi, maar voegt niets toe voor Leon  Wink
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #7 Maart 31, 2018, 12:27:34
edit2Rapporteer  
Ik vaar met een Ride Engine en ben daar zeer tevreden over.
Ik zweer bij de Mystic, de Ride engine heeft meen ik een bobbel in het midden van de trapeze...heel persoonlijk dus wat voor jou het beste past en lekker zit.

Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #8 April 02, 2018, 12:51:29
edit2Rapporteer  
Het is inderdaad persoonlijk, bij de 1 zit de ride engine beter, bij de ander de mystic majestic x. Hangt van je rug af.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.