Kitemaatje gezocht in kop noord holland (beginner)

bblack

Geen avatar

Berichten: 1
Juli 09, 2018, 22:52:01
edit2Rapporteer  
Na 3 lessen en het aanschaffen van kite spullen wil ik nu zoveel mogelijk gaan kiten (vooral in de weekenden).
Echter is het wel spannend om alleen op pad te gaan dus ben op zoek naar wellicht een mede beginner.

Ik woon in Julianadorp dus vlak bij het strand, maar ik wil eerst ervaring op doen in bijvoorbeeld Medemblik / Schellinkhout / Amstelmeer.

Ik ben in bezit van een auto en heb op dit moment alleen een 9m kite.

Zit jij in de zelfde situatie of vind je het niet erg om een beginner erbij te hebben?
Let me know  Smiley
robert-

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #1 Juli 10, 2018, 11:48:24
edit2Rapporteer  
Beste medebeginner,

Ik zit zo ongeveer in hetzelfde schuitje en ga dus graag een keer samen kiten. Het liefst ga ik bij Schellinkhout of Andijk op momenten dat het (nog) niet druk is, dus vroeg op de dag en/of - als het even kan - doordeweeks.

Vanmiddag ga ik bijvoorbeeld naar Andijk (als het goed is met Noorden wind).

Stuur maar een mail of berichtje als je een keer wilt gaan.

Groet,

Robert
06 49 39 63 86

Ps. ik heb een 10,5 m en een 7,5 m kite en ik heb net de mijlpaal bereikt dat ik al enkele keren een redelijk baantje heb getrokken.
thewhiterabbit

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #2 December 04, 2018, 13:21:44
edit2Rapporteer  
Wij varen meestal met een groepje bij paal 6 in Julianadorp. Mochten jullie willen aansluiten zijn jullie altijd welkom.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.