herintreder vragen over kiteset

BdB

Berichten: 479
Juni 13, 2018, 14:17:00
edit2Rapporteer  
Jaja na 3 jaar afwezig geweest te zijn ga ik het kite weer oppakken. Nu rijzen er wat vragen over de aanschaf van een nieuwe set.

Dacht eerste instantie aan een 7/9/12 Cabrinha FX set, na wat lees werk twijfel ik toch over de navolgende set

flysurfer soul 15m daarnaast fx 8/10

Ben woonachtig in Drenthe en eerder is gebleken dat een 12 net aan was dus vandaar de keus voor de flysurfer. Wil dan eerste alleen de flysurfer aanschaffen en de rest op een later moment ivm budget  Grin.

Ga ik aankomende periode veel vaarbaren dagen mis met alleen flysurfer? Zijn er al ervaringen met Soul?

en klinkt het logisch 8/10 voor beginnend loopwerk en flysurfer voor freestyle progessie te maken of toch een 12m

voorgaande kitesets zijn asrush razor 7/9/11, Gaastra pure 7/9/11




 
Shore

Berichten: 138
Antwoord #1 Juni 13, 2018, 17:45:08
edit2Rapporteer  
waarom niet een 14m Switchblade voor minder wind...
en de bar van SB kan je ook op de FX gebruiken; budget technisch is dat voordeliger
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #2 Juni 13, 2018, 18:48:18
edit2Rapporteer  
Heb de Soul 15 laatst klein beetje getest, super stabiel, easy te starten, draait relatief snel. Heb zelf de Sonic2 18. Ik zou zeggen testen dat ding Wink
BdB

Berichten: 479
Antwoord #3 Juni 16, 2018, 14:19:39
edit2Rapporteer  
Heb de Soul 15 laatst klein beetje getest, super stabiel, easy te starten, draait relatief snel. Heb zelf de Sonic2 18. Ik zou zeggen testen dat ding Wink

Maandag de soul 15 testen, als dat bevalt neem ik hem mee. Daarnaast een boost2 9meter gevonden die beter bij me past dan fx'n. volgende week weer het water op
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.