Nieuw Nederlands wetsuitmerk zonder tussenhandel!

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #25 Augustus 20, 2018, 13:19:17
edit2Rapporteer  
Onder welke namen is Matuse nog meer te krijgen Michiel? Mijn Matuse pak is het fijnste pak wat ik tot nu toe gehad heb namelijk.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26 Augustus 21, 2018, 21:26:05
edit2Rapporteer  
Onder welke namen is Matuse nog meer te krijgen Michiel? Mijn Matuse pak is het fijnste pak wat ik tot nu toe gehad heb namelijk.

Ha Hendrik!
Dat vind ik dus ook, hoewel de mijne echt versleten is.
Ik merk gewoon dat hij steeds minder warm is.

Helaas had ik ooit een lijst ervan gehad, maar ik kan die niet meer vinden.
Ook het www biedt geen uitkomst meer.

Wel is Matuse nog te koop, o.a. via Engelse webshops (tot aan de definitieve Brexit nog steeds import belastingvrij)

Ik ga deze herfst de SRFACE testen!
BdB

Berichten: 479
Antwoord #27 September 12, 2018, 11:56:41
edit2Rapporteer  
gister pak binnen gekregen van srface, moet zeggen super snel geleverd zaterdag besteld dinsdag in huis. Kwaliteit oogt zeer goed. Na nadere inspectie van het 5 mm pak zag ik dat er een lijm naad een heel klein beetje open gescheurd was. Vanmorgen contact gezocht via facebook en binnen 2 minuten reactie en alles wordt netjes opgelost. Pak terug sturen en voor het weekend nieuwe in huis.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #28 September 13, 2018, 08:15:54
edit2Rapporteer  
Ik heb hem gebruikt tijdens de foilwedstrijd Scheveningen - Ter Heijde - Hoek van Holland en terug afgelopen zondag.
Maar het werd niet echt koud. Zelfs aan het einde van de race over de 20°C.
Pak al twee keer aangehad, maar ik kan nog niets over de warmte zeggen.

Enige nadeel tot nu toe vind ik het uittrekken.
Maar ik heb dan ook wat aan mijn arm, dus dit kan ook prima aan mij liggen.
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #29 September 17, 2018, 09:51:58
edit2Rapporteer  
Ik heb ook een pak gekocht, nu 4x mee gevaren nu (4/3 in 20 en in 15 graden luchttemp). Vind het een heel fijn no-nonsense pak met hoog afwerkingsniveau (taped & sealed).
Moest even wennen dat de rits voor de frontzip omgekeerd zit, maar eigenlijk is dat best een slimme oplossing om geen borg-clipje nodig te hebben.
Qua flexibiliteit is het inderdaad niet het meest flexibele pak (als ik hem b.v. vergelijk met mijn Cskins winter pak, die natuurlijk wel wat dikker is), maar dit vind ik persoonlijk geen probleem.
Aan/uit trekken heb ik geen problemen mee (nouwja niet meer dan met elke andere frontzip).
Velcro's voor je enkels vind ik wel fijn om erbij te hebben, zonder stropen ze steeds op. Velcrotjes vind ik wel wat goedkoop qua kwaliteit, en een pad op de enkel waarmee je ze permanent kunt fixeren aan je enkels zou een mooie feature zijn.
Blij mee.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.