Heel blij met mijn nieuwbouw appartement (6 pers) in Tarifa. Ook voor verhuur.

condyl

Geen avatar

Berichten: 2
September 02, 2018, 11:18:13
edit2Rapporteer  
Hello allen,

Sinds een maand ben ik de trotse eigenaar van een appartement in Tarifa. Het is een nieuwbouwproject en voorzien van alle moderne voorzieningen. Over een half jaar is het zwembad klaar dus daar moeten we nog even op wachten.

Het is 10 minuten lopen van de oude stadskern en 15 minuten naar het strand.
In het hoog seizoen mag je hier niet kiten. Maar de echte kitestranden zijn ongeveer 10 minuten met de auto vanaf het appartement. Voordeel is dat de garage onder het complex zit (inpandig dus). Dus lekker je spullen in auto laten liggen en de volgende dag gewoon op pad.

Wanneer je interesse hebt mail me dan even en niet via AIRBNB. Prijzen zijn afhankelijk van de periode die je wil en hoeveel personen. Maar de hoofdprijs ga je niet betalen.

Mail me voor meer info R.G.Houtkamp@upcmail.nl


https://www.airbnb.nl/rooms/27302386?location=Tarifa%2C%20C%C3%A1diz%2C%20Spanje&s=Li0ePrAx

bredo

Berichten: 593
Antwoord #1 September 02, 2018, 21:20:33
edit2Rapporteer  
Dat ga ik onthouden! mooi hoor!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.