van Airush Lithium naar Union

tari

Berichten: 45
September 05, 2018, 17:07:51
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

heeft iemand ervaring met de Airush lithium en de Union (v3/v4).
Ben aan het denken om de overstap te maken van lithum naar union, maar vraag me af of het moment al juist is.

Lithium is all range, van beginner tot gevorderde.
Union is van medium tot gevorderde.

Ben langzaam aan het experimenteren met unhooking maar het moet nog heel veel leren. Wat is het juiste moment om over te gaan op de Union?
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #1 September 07, 2018, 22:34:13
edit2Rapporteer  
Ik zie geen beren op de weg. Je kan per direct overstappen en 10 jaar wachten zal ook geen problemen geven.
bastiaaNED590

Geen avatar

Berichten: 17
Antwoord #2 September 26, 2018, 11:06:47
edit2Rapporteer  
Had een vergelijkbaar dilemma een jaartje geleden. Na lang twijfelen mijn beginnersset (2014 Liquid Force Envy's) weggedaan om wat heftigere freestyle kites te kopen (2015 Best GP)..

Was in eerste instantie bang dat ik niet goed genoeg was (was toen bezig met raleys en eerste uitgehaakte backrolls) en dat deze kites mijn vooruitgang zouden verhinderen.

Maar, na een sessie was ik volledig happy met mijn nieuwe kites. Uithaken is zo fijn met die C-kites!

Moraal: als je net bent begonnen met uithaken, is een Airush Union zeker niet een kite die je niet kunt handlen..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.