Even schrikken dit

Langbeest

Berichten: 3272
September 20, 2018, 14:26:19
edit2Rapporteer  
Voor degene die al een tijdje meedraaien in het vliegenwereldje, het onderstaande schokkende bericht van Leon op zijn facebook pagina.
Schrikken maar toch ook weer blij dat het redelijk goed met hem gaat.
Leon staat bekend om zijn prachtige uitvindingen en het sheapen van boardjes.
Hij gaf altijd clinics op festivals.
De laatste tijd niet echt actief meer in het vliegenwereldje.

Sterkte gozert....

Lieve vrienden, familie en KMNH/KMG collega’s,
Allereerst bedankt voor alle medeleven, berichtjes en steun tot nu toe. Zoals jullie misschien al gehoord hebben, ben ik tijdens training ‘omgevallen’ vanwege een hartstilstand. Door het zeer snelle handelen van Micha, Hans en Jaap (Krav Maga Noord-Holland) ben ik in ‘No time’ gestabiliseerd en naar het ziekenhuis gebracht, waar ik door de SEH-Arts (die bij toeval ook traint bij Krav Maga Noord-Holland) ben gediagnostiseerd. Na volledig door de molen genomen te zijn is gebleken dat mijn Aorta-klep niet of nauwelijks meer werkt vanwege een aangeboren hartafwijking. Natuurlijk gevraagd naar de voortekenen, waarom ik die niet (voelbaar) gehad heb. Volgens de cardioloog heb ik door mijn intensieve sportverleden (ook als KMG instructeur) een dusdanige overcapaciteit opgebouwd dat de pompfunctie van mijn hart altijd in goede staat is gebleven. Maar ergens is een grens en dit was dan ook meteen mijn eerste signaal.
Naast het feit dat ik gestabiliseerd ben door Kravmatties en opgevangen door een Krav Maga SEH-arts, lig ik ook nog eens met de oma van 2 tieners (Mack en Finn) op de kamer waar ik les aan gegeven heb. Kortom, het is duidelijk dat het mijn tijd nog niet is en loop de voorbereiding naar de operatie toe aan als een typische Krav Maga leveltest. Goed eten, hydrateren, goed slapen, regelmatig wandelen over de afdeling en rek en strekoefeningen. Ik krijg soms rare blikken wat de pret niet mag lukken. De operatie zal plaatsvinden in het VUMC waar ik in kundige handen terrecht ga komen.
Kortom, opgeven is geen optie....I’ll be back????????
KIDA!????????
Groet, Leon
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #1 September 20, 2018, 15:49:55
edit2Rapporteer  
Sterkte Leon je komt er weer boven op, als ze nu maar niet een varkensklep gaan plaatsen wordt je zo knorrig van. loser loser
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #2 September 20, 2018, 16:35:44
edit2Rapporteer  
Leon gabber, je hebt me laten schrikken, ongelooflijk dat een man met jou conditie zoiets kan overkomen. Ik ga er vanuit dat het weer helemaal goed gaat komen. Heel veel sterkte toegewenst.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #3 September 22, 2018, 21:38:47
edit2Rapporteer  
Leon voorspoedig herstel toegewenst ...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 September 23, 2018, 13:32:50
edit2Rapporteer  
Wow, dat is schrikken!
Beterschap!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.