Ouddorp, 21sept, naish global, north fuse 5mn, naish bar

BZT

Geen avatar

Berichten: 12
September 21, 2018, 21:26:13
edit2Rapporteer  

beste allemaal,

Vanavond tijdens sessie bij strandtent Iloon te Ouddorp al mijn spullen op zee kwijt geraakt. Lang verhaal kort, chicken loop brak, kite vloog uit handen, lease haak buigt recht. Tijdens proberen kite te redden board uit zicht. Zat kilometer buiten zandbank. Gelukkig gered door held van Natural High anders had ik het niet meer na kunnen vertellen. Als iemand mijn gear tegen komt hoor ik het graag.

gaat om:

north fuse 5m, zwart met wit

naish bar

naish global board, wit met voetbanden en in visgraat wat extra grip plakkers erop. Board is 5,8 of 5,9

bedankt allemaal

Gr René 0630926934
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #1 September 21, 2018, 22:11:44
edit2Rapporteer  
Sterkte man! Heftig zo'n kitemare. Hoop dat je spullen worden gevonden.
magic ed

Geen avatar

Berichten: 381
Antwoord #2 September 21, 2018, 22:42:01
edit2Rapporteer  
Dat is bijzonder vervelend. Blij dat je heel teruggekomen bent. Chickenloop slijtage is helaas slecht te zien.


Niet om vervelend te zijn, maar om iedereen een beetje veilig te houden: had je de knrm app aanstaan? Of iets als een PLB of telefoon bij je? Als je zo ver van de kust gaan varen is dat geen overbodige luxe, zeker niet in deze omstandigheden.


Succes met het terugkrijgen van je spullen!
BZT

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #3 September 22, 2018, 13:36:09
edit2Rapporteer  
Board is terecht ThumpsUp

Dank aan de rijkswaterstaat
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.