Vacature in de watersport

movementsports

Geen avatar

Berichten: 7
Januari 03, 2019, 16:26:18
edit2Rapporteer  
Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Antwoord #1 Januari 05, 2019, 22:51:51
edit2Rapporteer  
Als in een vacaturetekst staat vermeld ‘goed salaris’ dan weet je al dat het salaris niet goed is.
movementsports

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #2 Januari 09, 2019, 16:02:50
edit2Rapporteer  
Hi Lukic,

Mogelijk is dat het geval bij de baantjes waar je hebt gewerkt, maar in dit geval is dat zeker niet zo. Het salaris is dusdanig hoger dan een gemiddeld baantje in de sport, alleen zijn je leeftijd en ervaring natuurlijk ook van invloed. Een vast tarief kunnen we dus niet noteren, want dan zou je sommige instructeurs echt te kort doen.

In het eerste gesprek, zullen we dit dan ook zeker bespreken, zodat de keuze vrij staat.

Grts
Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Antwoord #3 Januari 10, 2019, 10:23:30
edit2Rapporteer  
Het salaris moet gewoon in een vacaturetekst vermeld staan. Dat maakt het voor iedereen duidelijker bij de afweging om te solliciteren, voorkomt vesspilde moeite en geeft een goede indruk van de zwaarte van de functie.

Dat niet vermelden in een vacaturetekst is vaak een indicatie van een relatief laag salaris en gebrek een proffesionaliteit als werkgever.

Verder is het ook handig in een vacaturetekst om aan te geven waar het werk is qua locatie.
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #4 Januari 10, 2019, 11:03:28
edit2Rapporteer  
Ben het hier wel met Lukic eens...goed salaris is nogal vaag en word nogal snel teruggespeeld op "ligt eraan waar je het mee vergelijkt". Een salaris range is dan beter en geeft idd aan wat je kan verwachten zowel van de functie als wat je zal verdienen. En als het salaris dan ECHT goed is hoef je dat niet te vermelden maar zullen geinteresseerden dit zelf opmerken.

Nu zal het waarschijnlijk snel op een teleurstelling uitlopen. En hoezo zou je sommige instructeurs dan tekort doen...zij kunnen toch ook solliciteren
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 Januari 10, 2019, 12:59:00
edit2Rapporteer  
Het salaris moet gewoon in een vacaturetekst vermeld staan. Dat maakt het voor iedereen duidelijker bij de afweging om te solliciteren, voorkomt vesspilde moeite en geeft een goede indruk van de zwaarte van de functie.

Dat niet vermelden in een vacaturetekst is vaak een indicatie van een relatief laag salaris en gebrek een proffesionaliteit als werkgever.

Verder is het ook handig in een vacaturetekst om aan te geven waar het werk is qua locatie.

Als je zegt dat jij van mening bent dat... is dat helemaal dikke prima maar sinds wanneer is iemand "verplicht" / moet het salaris in de vacaturetekst staan?
Het betreft hier een vacature voor zelfstandige, verantwoordelijke en flexibele instructeur die ook nog ene beetje leiding kan geven. Iemand die dat kan zal er ook geen enkel probleem mee hebben om binnen 10 seconden online de locatie te vinden toch? En je bent natuurlijk niet verplicht om te reageren hè.
movementsports

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #6 Januari 16, 2019, 16:17:42
edit2Rapporteer  
Bedankt Idefixe, helaas heb je online altijd wat zuurpruimen  schater

Wij zetten een naar ons inzien leuke en kitesurf gerelateerde vacature neer. Ben je wel nieuwsgierig naar het salaris of andere voorwaarden solliciteer dan  YeSS!

tot op het strand!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #7 Januari 17, 2019, 12:07:31
edit2Rapporteer  
Opbouwende kritiek is lastiger dan afkraken.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #8 Januari 17, 2019, 15:42:02
edit2Rapporteer  
Ik zie gewoon opbouwende kritiek? Of je het er nou mee eens bent of niet...
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #9 Januari 17, 2019, 16:47:14
edit2Rapporteer  
Bedankt Idefixe, helaas heb je online altijd wat zuurpruimen  schater

Wij zetten een naar ons inzien leuke en kitesurf gerelateerde vacature neer. Ben je wel nieuwsgierig naar het salaris of andere voorwaarden solliciteer dan  YeSS!

tot op het strand!


Waar zeg ik iets negatiefs over jullie bericht? Ik geef een reactie op eerdere kritiek ( dat er geen salaris wordt vermeld en dat de locatie niet bekend is) Tjonge, als dit de sfeer / communicatie is binnen jullie organisatie dan kun je als instructeur of beginnend kitesurf(st)er jullie adres inderdaad beter overslaan.....


Maar goed: geef nu maar eens gewoon aan waar ik iets negatiefs over jullie zeg? Ben benieuwd....
Graag ook een nadere duiding over"zuurpruimen", Het staat je vrij om op iedere reactie / publicatie van mijn kant gewoon inhoudelijk te reageren. Dat "zuurpruimen" kan ik niet zoveel mee hè.

Tot later op/aan het water!

Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #10 Januari 17, 2019, 16:55:49
edit2Rapporteer  
Haha calm down Idefixe ze hebben t wss over mij en Lukic...no offence taken  InLove
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #11 Januari 17, 2019, 16:59:54
edit2Rapporteer  
Ik lees toch echt "Idefixe" hoor  schater
en  nu maar even wachten op de reactie van movements sports. Ben benieuwd......

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #12 Januari 17, 2019, 19:58:09
edit2Rapporteer  
Jezus, lees het nou nog eens een keer man  Roll Eyes
Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #13 Januari 18, 2019, 12:39:00
edit2Rapporteer  
ja idd lees ff opnieuw Idefixe.. ;-)
een . achter "bedankt Idefixe" was duidelijker geweest.. of op de volgende regel beginnen maar ja das bijna weer een zuurpruim reactie..
movementsports

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #14 Januari 19, 2019, 12:42:54
edit2Rapporteer  
Wauw wat een overweldigende interesse ineens. Ik denk dat wij niet goed begrepen worden, excuus voor de verwarring. Wij waren juist blij met de reactie van Idefixe en bedankte daarvoor. Hij vatte het zelf alleen negatief op blijkbaar. Hier de langverwachte opheldering dus  Joepie

We hebben inmiddels al iemand aangenomen maar kunnen er nog 1 gebruiken dus als iemand iets weet horen we het graag.
isomis

Berichten: 205
Antwoord #15 Januari 27, 2019, 09:36:54
edit2Rapporteer  
Er is duidelijk geen wind en te koud, wat een vacature nazi ben je Lukic :-)

Zijn eerste opmerking is echt lekker opbouwend.........

Ik zou aan de vacature toevoegen: heet je Lukic, dan hoef je niet te solliciteren en ben je het eens met Lukic, kijk even verder! Smiley Volgens mij heb je dan al een goede voor selectie gedaan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.