Nieuwe spot (in het Nederlands 'plek' of 'lokatie') Muiderzand?

Jelle

Berichten: 1293
Maart 25, 2019, 17:56:25
edit2Rapporteer  
Is iemand hier al geweest?
4 km ten zuiden van Pampushaven.
Ik kwam het tegen toen ik op zoek was naar de windmeter van Sailtoday.
Of zou het alleen voor lessers zijn?

http://www.sail-today.nl/cursus-kitesurfen/

Welkom!
Sinds juli 2016 hebben wij een officiële vergunde Kitespot. De eerste van Flevoland. Daarnaast kunnen we met trots zeggen dat het de “grootste binnenwater Kitespot is van Nederland”.

Er is hier genoeg ruim water en is het goed gesitueerd tov zuidwesten, westen en noorden wind! Tijdens lessen kunnen we met de boot lesgeven met alle windrichtingen.

Marina Muiderzand heeft een speciale voor opstapplek voor kiters gecreëerd.  Op het noordelijke deel van het catamaranstrand is nu stuk ondiep water waar gestart en geland kan worden.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #1 Juli 15, 2019, 12:40:32
edit2Rapporteer  
De kiteforums zijn behoorlijk ingekakt, geloof ik. Tien jaar geleden zou op een post over een nieuwe spot een lawine van reacties zijn gekomen. Hanglos is helemaal weg?
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 Juli 15, 2019, 19:18:07
edit2Rapporteer  
Alles zit op een hoopje op FB tegenwoordig. En veel groepsapps ook.
KiteShallow

Berichten: 173
Antwoord #3 Juli 15, 2019, 23:32:29
edit2Rapporteer  
Vorig jaar ging ik even daar kijken toen ik naar een optreden van Vis a Vis ging kijken. Ik heb daar catamaran gezeild. Ik vind geen grote strand als je met Schellinkhout vergelijkt. Parkeren moet je betalen en ver lopen. In kitehigh is die nog niet als spot opgenomen.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #4 Juli 28, 2019, 13:52:00
edit2Rapporteer  
Dank je!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.