You love it Kiteshop is een baggertent die zijn afspraken niet na komt

Stam

Berichten: 1
Mei 30, 2019, 21:39:33
edit2Rapporteer  
7 mei heb ik 2 nieuwe Naish pivots bij you-love-it Kiteshop in Duitsland besteld en betaald, in het verleden heb ik nog wel eens wat spulletjes bij hem gekocht en bood me een nette prijs aan.
Na betaling geen reactie en op mijn vraag of de betaling binnen was kwam uiteindelijk op 12 mei een reactie dat mijn  kites direct worden verzonden, vervolgens een mailtje op 16 mei dat er 3 dagen vertraging zou zijn na diverse malen vragen wat de status is, 20mei zou hij ze uiteindelijk verzenden.... weer niks, 25 mei krijg ik een foto dat Gerrit de eigenaar van de shop samen met Robby Naish in Tarifa was en hij zou maandag de kites verzenden.... je kan wel raden of ik de kites al ontvangen hebt.... het is inmiddels 30 mei en dat zoutloze figuur heeft nog niks verstuurd.

Dit is voor mij de laatste bestelling geweest daar bij
you-hate-it-fuck-shop laat het voor jullie een waarschuwing zijn.

Ik heb alle begrip als er problemen zijn met een levering, maar als men dingen gaan beloven en niet waar maken ThumpDown
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Mei 31, 2019, 01:14:49
edit2Rapporteer  
Ik hoor wel meer verhalen over die winkel... soms goed, meestal slecht, hoewel uiteindelijk het spul wel geleverd wordt volgens mij (na 2 of 3 maanden, lol) Lijkt een beetje Russisch roulette te zijn als je daar bestelt.
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #2 Juni 03, 2019, 09:29:48
edit2Rapporteer  
Er staan forums vol met soortgelijken verhalen over deze website, je kan ook altijd beter even googlen voordat je in het buitenland dingen besteld. Prijzen zijn er altijd het laagst en op zijn website staat dat alles op voorraad is maar in werkelijkheid heeft hij het vaak helemaal niet en kan hij het ook niet meer leveren, maanden wachten op je spullen is geen uitzondering daar.
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #3 Juni 03, 2019, 11:26:29
edit2Rapporteer  
8 pagina's leesvoer:

https://kiteforum.com/viewtopic.php?t=2395744
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 Juni 03, 2019, 17:09:43
edit2Rapporteer  
Prima ervaring met deze shop
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #5 Juni 03, 2019, 23:21:19
edit2Rapporteer  
Das mooi zuur voor je. Maar je breekt wel de kitesurf code...  YeSS YeSS artikel 4.3: je dient ten alle tijde je local shop te steunen  Joepie Joepie

https://kitesurfcode.nl

 loser loser loser loser loser loser loser loser loser

direct afgestraft  ListenToMe maar k#t is het wel. Hopelijk regelt hij snel je kites. Succes man. Niks ergers dan wachten op je nieuwe homies, wetende dat die gast zit te peren in Tarifa 
naja

Berichten: 355
Antwoord #6 Juni 05, 2019, 20:48:18
edit2Rapporteer  
Wat een schandelijk gedrag zeg van zo een shop.
Klote man.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #7 Juni 05, 2019, 23:14:19
edit2Rapporteer  
Lonasport is dezelfde volgens mij, daar wel s wetsuit besteld. T komt aan maar echt langzaam. Geen stock blijkbaar of compleet geen overzicht.
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #8 Juni 07, 2019, 11:09:52
edit2Rapporteer  
Klopt, Lonasport = You-Love-it en andersom, allemaal van ene Gerrit die er een zooitje van maakt maar wel veel mensen trekt met zijn prijzen...
Stam

Berichten: 1
Antwoord #9 Juni 10, 2019, 22:58:44
edit2Rapporteer  
Das mooi zuur voor je. Maar je breekt wel de kitesurf code...  YeSS YeSS artikel 4.3: je dient ten alle tijde je local shop te steunen  Joepie Joepie

https://kitesurfcode.nl

 loser loser loser loser loser loser loser loser loser

direct afgestraft  ListenToMe maar k#t is het wel. Hopelijk regelt hij snel je kites. Succes man. Niks ergers dan wachten op je nieuwe homies, wetende dat die gast zit te peren in Tarifa 

Normaal gesproken zou ik naar mijn locale shop gaan “kater in Alkmaar” maar die hebben mij ook wel eens goed teleurgesteld in een garantie geval, voor een paar weken oude wetsuit die scheurde op de naad, of ik ff 10 weken wilde wachten op de reparatie  loser
Maar inmiddels heb ik mijn kites ontvangen en mijn wachten is beloond door 2019 kites te sturen. Super blij mee maar het blijft voor mij  de laatste keer you-love it shop...
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #10 November 05, 2019, 16:50:08
edit2Rapporteer  
het gaat niet echt lekker bij die winkel als je op trustpilot kijkt..waar ik nou benieuwd naar ben of dat iemand die gerrit bresges persoonlijk kan?je ziet echt dat mensen voor 3000,- aan spullen kopen en nooit meer iets horen
nales020

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #11 Mei 20, 2020, 00:36:03
edit2Rapporteer  
Heb zelf goede ervaringen met Gerrit en you love it kite
komt ook met alternatieven als er iets niet tijdig geleverd kan worden
Prijzen zijn werkelijk de moeite waard en iedereen maakt wel eens fouten
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.