Kitesurfers Omgeving Doetinchem/Arnhem

Luc88

Geen avatar

Berichten: 6
Augustus 14, 2019, 14:33:13
edit2Rapporteer  
Hallo Allemaal,

Ik heb vorig jaar 5 lessen gevolgd, waarna ik het advies kreeg om zelfstandig verder te oefenen.
Ik heb toen meteen een kiteset gekocht met de intentie vaak te gaan kiten. Helaas is het er nog niet van gekomen, maar wil ik daar nu verandering in brengen.

Aangezien er niemand uit mijn omgeving bezig is met kitesurfen, wil ik graag nieuwe mensen leren kennen om samen mee te gaan kiten. Ik ben zelf woonachtig in Doetinchem, maar ik verwacht niet dat daar veel mensen in de buurt wonen.
Vandaar dat ik graag in contact kom met mensen uit omgeving arnhem of gelderland in het algemeen.

Dus mocht iemand geïnteresseerd zijn om in contact te komen laat het even weten.
En mocht er een whatsapp groep bestaan met mensen uit gelderland, dan zou ik daar ook wel graag bij willen als dat mogelijk is.

Alvast bedankt ThumpsUp
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #1 Augustus 14, 2019, 17:17:31
edit2Rapporteer  
Zet een berichtje op FB: NL kitesurfers. In Utrecht zijn er iig WhatsApp-groepen actief.
Jutta Hommes

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #2 Augustus 18, 2019, 08:30:35
edit2Rapporteer  
Hoi, ik woon in Arnhem&zoek ook  mensen om mee te Kiten vanuit het oosten!

Ik kan ook vaak  doordeweeks. Bijvoorbeeld op Strand horst.
Lucas8terhoek

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #3 Augustus 20, 2019, 11:11:25
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik kom zelf ook uit Doetinchem en woon nu in Kilder.
Gisteren heb ik mijn 1e kiteles gehad na al wat jaren vliegerervaring. Het smaakte naar nog veel meer Smiley

Dus wie weet kan ik volgend jaar met je mee kiten.

Luc88

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #4 Augustus 29, 2019, 22:23:37
edit2Rapporteer  
Zet een berichtje op FB: NL kitesurfers. In Utrecht zijn er iig WhatsApp-groepen actief.


Oke, dan moet ik toch maar weer eens een facebook account aanmaken. Wink

Hoi, ik woon in Arnhem&zoek ook  mensen om mee te Kiten vanuit het oosten!

Ik kan ook vaak  doordeweeks. Bijvoorbeeld op Strand horst.


Hoi Jutta,

Cool, zelf ben ik nog nooit op strand horst geweest, maar heb begrepen dat het een goede plek is voor beginners.
Ik kan zelf ook zo nu en dan doordeweeks dus dat zou top zijn. Smiley

Hallo,

Ik kom zelf ook uit Doetinchem en woon nu in Kilder.
Gisteren heb ik mijn 1e kiteles gehad na al wat jaren vliegerervaring. Het smaakte naar nog veel meer Smiley

Dus wie weet kan ik volgend jaar met je mee kiten.



Nice! Lukt het een beetje? Smiley

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.