Seizoensplaats Zeeland

HE

Berichten: 33
Augustus 25, 2019, 13:00:13
edit2Rapporteer  
Wie kan mij helpen aan info?

Ik heb mij voorgenomen om voor volgend jaar op zoek te gaan naar een seizoensplaats op een camping in Zeeland om de caravan neer te zetten.
Kom uit de buurt van Eindhoven, dus vind de reistijd heel belangrijk.

Ik zou natuurlijk een camping kunnen zoeken zuidelijk van de Brouwersdam, dat is heel goed te berijden vanuit Brabant, maar dan kan ik niet vanaf de camping kiten, moet ik met de fiets/auto naar Neeltje Jans.
Roompot Beach Resort is ook een optie, heeft voor de kinderen veel mogelijkheden en daar kun je kiten vanaf de camping.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar goede tips voor campings met een kitestrand dichtbij.
(voor Friesland zou ik het zo weten: It Soal, maar dat is weer zo ver rijden voor mij)

Hoor graag tips, kent iemand camping de Vrijheid?
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Augustus 26, 2019, 08:32:00
edit2Rapporteer  
Hoi,

Roompot ben ik 2 x geweest , op zich leuk en kiten bij de camping idd, wind moet echter  wel noord in zitten. vrouwenpolder vlakbij en ook neeltje jans ben je zo.
Afgelopen jaar zijn we in zeeuws vlaanderen geweest vind ik kwa kitemogelijkheden wat beperkter moet ik zeggen
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #2 Augustus 26, 2019, 18:46:46
edit2Rapporteer  
Roompot camping is zoooooooo afschuwelijk duur, maar dat terzijde :-)
Ikzelf sta bijvoorbeeld vaak op 't Weergors in Hellevoetsluis.
Veel uitwijkmogelijkheden mbt kiten.
Oostvoorne
Rockanje
Slufter
Brouwersdam
Oudorp

Betaalbare zeer mooie camping met prima sanitair en leuke dingetjes voor de kids.
HE

Berichten: 33
Antwoord #3 Augustus 26, 2019, 22:05:01
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de reacties
Roompot was inderdaad een slecht voorbeeld, voor een heel seizoen te duur en noordstrand is natuurlijk ook niet wat ik zoek.
Ik zou echt vanaf de camping willen kunnen kiten en liever niet te zuidelijk in Zeeland.

Mijn shortlist tot nu:
Camping Ketjil
Camping de Vrijheid
Ardoer camping Duinoord

Zoektocht gaat door.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 Augustus 27, 2019, 08:42:05
edit2Rapporteer  
Brouwersdam is met W ook prima hoor,
Zelfs zuidwest, sideshore
Ik vindt de Brouwersdam nog steeds een hele gave plek om te kite, zeker in de niet Duitsland tijden. :-)

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.