Kitesurf transport tas

Cas.dejong

Geen avatar

Berichten: 2
September 21, 2019, 13:49:38
edit2Rapporteer  
Ik ben begonnen aan een project op school en wil graag jullie mening horen.

Ik heb samen met mijn projectgroep het volgende bedacht:

Na een lekker middagje kitesurfen gebeurd het soms dat je een stuk bent afgedreven (vooral bij beginners of als de wind heel hard is). Je moet vervolgens een heel stuk teruglopen met je kiteboard in je hand en je kite in de lucht, wat veel energie kost. Om dit gemakkelijker te maken hebben wij een pop-up kite tas bedacht. Dit is een klein tasje (denk aan een sterke uitvouwbare boodschappentas) die tijdens je kitesurf sessie om je middel bevestigd zit (of aan de achterkant van je trapeze). Als je vervolgens klaar bent met surfen haal je dit tasje van je rug, vouw je deze uit en stop je jouw board en/of kite in de tas. De tas zit om schouder bevestigd (denk aan een sporttas), waardoor het lopen gemakkelijk zal gaan. Op deze manier wordt het teruglopen een stuk makkelijker gemaakt.

Ook is er de mogelijkheid om een versie te kopen met een waterdichte compartiment. Je kunt hierin je telefoon, sleutels en/of portemonnee meenemen. Daarnaast is de tas verkrijgbaar in drie verschillende maten.

Mijn vraag aan jullie: Zouden jullie dit product gebruiken?

 
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #1 September 22, 2019, 19:18:10
edit2Rapporteer  
nooit
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 September 23, 2019, 08:46:28
edit2Rapporteer  
Wat je met downwinders veel ziet: kite oprollen en je harnas er omheen doen. Heb je een licht klein pakketje wat makkelijk te dragen is zonder extra's mee te moeten zeulen. Als je een handlepass leash hebt kun je deze zelfs als schouderband gebruiken.
Cas.dejong

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #3 September 23, 2019, 20:01:00
edit2Rapporteer  
Wat je met downwinders veel ziet: kite oprollen en je harnas er omheen doen. Heb je een licht klein pakketje wat makkelijk te dragen is zonder extra's mee te moeten zeulen. Als je een handlepass leash hebt kun je deze zelfs als schouderband gebruiken.

Ik heb in het verleden ook vaak mijn harnas gebruikt om mijn kite terug te brengen naar zijn beginpunt.

Echter, zou je het niet makkelijker vinden als je een klein tasje hebt, die heel licht is, waardoor je tijdens het varen niet eens door hebt dat je iets meedraagt. Dit maakt de terugreis een stuk makkelijker!

Daarnaast kan je er ook voor kiezen om je kite gewoon in je hand te dragen en alleen je board in de tas te doen. Er worden namelijk verschillende maten gemaakt.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #4 September 24, 2019, 17:26:46
edit2Rapporteer  
Ik neem deze mee voor een downwinder kan je opvouwen tot de grote van een pakkie shag.
https://www.decathlon.nl/p/compressie-kitebag-kitesurf-travel/_/R-p-X8494952?mc=8494952&c=GRIJS
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.