kite maatje('s) gezocht provincie Zuid-Holland

AXE360

Geen avatar

Berichten: 1
Oktober 28, 2019, 11:38:31
edit2Rapporteer  
Hi allemaal,

Even voorstellen: mijn naam is Axel(30) en woonachtig in Leiden. 

Na een 4-tal lessen helemaal besmet met het kitevirus. Vorige week maar even in de buidel getast en mijn eerste kiteset aangeschaft.

Nu kan ik niet wachten tot het waait en zoek ik eigenlijk iemand/clubje wat geregeld gaat kitesurfen in de provincie Zuid-Holland. Mijn voorkeur ligt voor nu vooral bij Oostvoorne vanwege het schijnbare gebrek aan stroming. 

Ben jezelf ook net begonnen of vind je het niet erg om een beginner erbij te hebben? Let me know!

Groetjes,

Axel

 


robbinhertogs

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #1 Oktober 28, 2019, 15:06:54
edit2Rapporteer  
Ha Axel,

Ik ben zelf sinds ruim 1 jaar actief maar nog niet zo veel uren gemaakt. Ik kite ook vooral op Oostvoorne en Horst. Ik woon bij Nijmegen, dus carpoolen zal lastig worden Wink Maar ik vind het wel leuk om meer contacten op te bouwen, als je een keer naar Oostvoorne gaat laat maar weten!! Welke maat kite(s) heb je?

Groet,

Robbin
Markw

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #2 November 27, 2019, 10:37:33
edit2Rapporteer  
Hi Axel,
ik woon ook in Leiden en ga (als t weer wat warmer is) meestal bij Airtime katwijk varen. nu in de winter heel soms naar de brouwersdam of rockanje. Wellicht leuk om eens samen te gaan? ben ook nog niet zo heel lang bezig:)

groeten,
Mark
medieval111

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #3 Maart 29, 2020, 10:26:23
edit2Rapporteer  
Hi Axel,

Ik woon zelf in Rijswijk en ben ook net begonnen (waterstartlevel). Lijkt me leuk om af en toe met iemand af te spreken nu het nieuwe kiteseizoen weer is aangebroken!

Ik werk voor mezelf dus kan vaak tijd vrijmaken.

Wanneer je een keer zin hebt om te gaan (of iemand anders die dit leest), let me know.

Groeten,
Kai
smitsruby

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #4 Mei 13, 2020, 20:14:45
edit2Rapporteer  
Hoi allen,

Ik ben ook geinteresseerd om mee te doen! Ben ook vorig jaar begonnen, heb wat uren er op zitten in Tarifa, maar kan nu inderdaad goed een clubje gebruiken voor wat motivatie enzo!

Ik woon zelf in Amsterdam, maar als jullie geinteresseerd zijn, let me know. Misschien kunnen we effe daarvoor meeten voor kennismaking o.i.d? of mogelijk meteen met een kite sessie daarna.

Groetjes,

Ruby
uffelw1

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #5 Juli 28, 2020, 22:20:33
edit2Rapporteer  
Hi, Ik ben verleden jaar begonnen met kitesurfen en zou het erg leuk vinden om samen met andere (beginnende) kiters meters te gaan maken en beter te worden in deze sport. Heb verleden jaar een aantal lessen genomen (ben gekomen t/m de waterstart) en wil nu graag verder gaan oefenen met me eigen kitesurf-spullen. Woon in Berkel en Rodenrijs en ben op zoek naar een kite maatje of een leuk groepje waarmee ik samen kan gaan kiten bij Oostvoorne (autostrand) of bijv. bij de zandmotor...hoor graag of er mensen zijn die dit ook leuk vinden..

Groet Willem
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.