las Dunas / Rosas kiten ?

RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Januari 06, 2020, 17:52:56
edit2Rapporteer  
hallo,

vakantie is geboekt , Camping Las Dunas it is, baai van Rosas .
Nou heb ik me wel wat ingelezen hier en daar  op het forum en weet dat ik voor strand van Las Dunas niet mag kiten , dichtstbijzijnde spots zijn dan volgens mij bij La ballena bij het kite center of bij La gaviota als ik het goed heb .
Welke van de beide is het meest geschikt ? of mag je als je wat richting  noorden vanaf de camping  Las Dunas loopt en daar  je kite oplaat, dus niet pal voor de camping  ook al varen? dat zou het mooist zijn dan hoef ik niet in de auto naar 1 van die 2spots .

Ik hoor graag info van mensen die hier vaker zijn geweest.

Mvg
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #1 Januari 06, 2020, 18:26:12
edit2Rapporteer  
Het is belangrijk wanneer je gaat, ga je in het hoogseizoen dan mag je alleen maar op de vastgestelde Kite zone kiten, en ballene alegre heeft alleen maar een kitezone voor mensen die op de camping staan. Bij la gaviota mag iedereen kiten dat is op dit moment,  tenminste vorig jaar en vrije kitezone. Wanneer je voor 1 juni of na 30 september bent mag je bijna overal kiten
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Januari 07, 2020, 15:46:50
edit2Rapporteer  
Hoi,

Dankje voor de info , zit in Juli daar dus zal  dan waarschijnlijk  naar de zone bij La Gaviota gaan.
Had de kiteclub bij la ballena ook ff gevraagd hoe en wat, ik mag daar wel kiten maar moet dan mijn spullen daar in de storage doen voor 14 dagen en denk niet dat ik dat ga doen.
bertvh

Berichten: 224
Antwoord #3 Januari 09, 2020, 20:16:09
edit2Rapporteer  
Cancelen en bij Ballena boeken.
ook top camping en kan je voor de deur varen!
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 Januari 10, 2020, 09:58:18
edit2Rapporteer  
Ik zou lekker blijven zitten waar je zit en gewoon naar de spot bij la Gaviota rijden.
Sinds 3 jaar zoveel meer ruimte......geen kitescholen meer en mega grootte zone.
Na alle toestanden de laatste 10-12 jaar heeft de gemeente St Pere pescadore, bijwijzen van proef de zone "vrij" gegeven in het hoogseizoen.
Dit blijkt prima te werken ipv schreeuwende mannetjes met fluitjes langs de kant.
Er is zelfs een lifeguard neergezet.....en die zijn heel relaxed, varen zelf ook.
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Januari 10, 2020, 12:12:45
edit2Rapporteer  
Doe ik ook , la ballena was ook al vol in de periode dat wij daar zitten , klein stukkie met de auto is geen probleem  Cool
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #6 Januari 11, 2020, 14:59:12
edit2Rapporteer  
Zelf in het verleden ook tal van jaren achter elkaar op La Ballena gezeten. Wat mij betreft echt een top camping, mooie voorzieningen, strand voor de deur en winkels in de buurt.

Niets zo lekker als bijna elke dag na de lunch de vlaggen te zien wapperen en het water op te kunnen in je board short. Have fun
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.