Hoek Helder vanaf 3 februari inschrijven

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Januari 31, 2020, 00:46:37
edit2Rapporteer  
https://www.hoektothelder.nl/
 
Vanaf 3 februari om 10.00 uur kan je hier jouw ticket voor de 4e editie van Hoek tot Helder bemachtigen. Afgelopen jaar waren de tickets in 2 uur op, dus zorg dat je op tijd bent.
 
Wie doet er mee ?
 
Ik heb hem vorig jaar gevaren een unieke ervaring die ik voor geen geld had willen missen. Een aanrader voor een erg goed doel !





chico

Berichten: 1112
Antwoord #1 Februari 03, 2020, 13:35:39
edit2Rapporteer  
Pfffff. Om 10:10 geprobeerd om in te schrijven. Niet gelukt. Sad
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #2 Februari 04, 2020, 09:42:58
edit2Rapporteer  
helaas pinda in de kaas, geen tickets meer beschikbaar #alternatieveh2h?
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #3 Februari 05, 2020, 09:27:18
edit2Rapporteer  
Pfffff. Om 10:10 geprobeerd om in te schrijven. Niet gelukt. Sad
Waarom niet? Misschien soms misgegaan met de betaling van 50 euro of wat ?

Pfff had 10 wekkers gezet op 3 telefoons. Everything happens for a reason
Als ik nu lees dat het zelfs om 10:10 al niet meer is gelukt en organisatie zei dat het in 1 uur en 22 minuten was uitverkocht. Dan heb ik iig niks gemist al heb ik nog geen daadwerkelijk inschrijvingsscherm gezien.

Waar zijn die goede oude tijden toen je nog alle tijd had om je in te schrijven voor een van de Mystic downwinders ? Nu kun je eigenlijk alleen nog maar in het Buitenland terecht als je eens aan een georganiseerde downwinder mee wilt doen.

Misschien zelf dit jaar maar eens wat oefenen met downwinders.
Hier is ook wel een leuk YT filmpje met OV alleen gaan hun ook eerst heen met OV, er is nog een oudere volgens mij gemaakt door een soort omroep denk dat het misschien wel vanaf de zandmotor was of iig ergens in de buurt maar kan zeer lastig terug te vinden zijn.
Iemand citeren is een bug omdat het eigenlijk niet goed werkt!van het forum software of is er toch een workaround (truukje) voor soms ?

http://www.youtube.com/watch?v=WSgsvjeRvic


Citaat

Pfffff. Om 10:10 geprobeerd om in te schrijven. Niet gelukt. Sad
Waarom niet? Misschien soms misgegaan met de betaling van 50 euro ?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Februari 05, 2020, 11:25:05
edit2Rapporteer  
Ze waren inderdaad nogal snel uitverkocht dit keer, een van de effecten van hun succes en het massale van de kitesport in Nederland.

Wat houd je tegen om zelf te downwinderen? Sommige kiters doen niks anders meer, die vinden het meer gedoe om op een overvolle spot upwind te kruisen dan wat maten op te trommelen om te carpoolen tussen de up- en downwind spots.
chico

Berichten: 1112
Antwoord #5 Februari 05, 2020, 12:02:50
edit2Rapporteer  
Tuurlijk. Ik heb genoeg downwinders gemaakt. Het sprak me gewoon aan in combinatie met het goede doel. Mijn vriendin doet de Cycle to Berlin en ik participeer daar als vrijwilliger en ....naar de achterban. Ik doe mee met Hoek2Helder. Vorig jaar al gecommuniceerd van dat ik mee wil doen maar inschrijven was alleen mogelijk op de vooraf aangekondigde datum. Netjes mail ontvangen maar vervolgens lukt inschrijven niet (2 met twee browsers geprobeerd)
Kon de server het van de Hartstichting het aan? Retorische vraag!
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #6 Februari 05, 2020, 13:37:46
edit2Rapporteer  
Wat mij tegenhoud op dit moment niet veel. Het weer en moet even materiaalcheck doen en wat sessies er weer op hebben zitten op het ijsselmeer. Maar zal als de tijd dan voor mij aan breekt wel weer in me uppie worden, maar dan probeer ik het wel te streamen/vloggen dan valt het wel mee. Moet alleen even eerst dicht bij huis wat proef sessies doen, ben me gopro kwijtgeraakt. Gopro of sony als live stream cam  gebruiken lijkt me voor een langere tocht en op zee wel wat beter.

Ik heb nog niet op heel veel spots gekite aan de Noord Zee. Alleen Scheveningen, Zandvoort, Castricum, Callantsoog en Wijk aan Zee.

Castricum<->Callantsoog 50 km geen ov voor eerst upwind en dan downwind en passeeer ik geen grote haven's kan altijd stuk klunen. Haven is niet makkelijk te klunen maar alleen bij Ijmuiden is dat dus zo en Zeeland.

Wijk a Zee<->Castricum ov makkelijk ?

Kom ik denk toch iets van Hoek v Holland <-> Zandmotor uit ivm OV doe dan het liefst Hoek<->Zand

Of Scheveningen<->Zandvoort zoals in bovenstaand YT filmpje daarom ben ik nog op zoek naar eentje die ik al eerder gezien heb die is ook goed te doen met OV en die gast leek het of dat die het in z'n eentje deed, waarschijnlijk had die het wel eerst vaker gedaan met maten. Vaarden ze om de pier heen of hebben ze dat stuk niet gedaan, dat is lastig te achterhalen soms. Ohw en Katwijk lijkt het grootste obstakel of is dit niet zo, geen grote boten (Alleen Ijmuiden had ik al wel gelezen bij HtH maar die pier)? Misschien is het toch wel handig om alsnog minimale droge kleren mee te nemen, zullen ze vast wel verkopen bij Decahtlon! En eerst eens gaan kiten op Scheef als ik deze Downwinder ook eens wil gaan doen.

Ik zit nog even uit te vogelen met welke condities ze het hebben gedaan, alleen dit lijkt mij al niet te kloppen.
https://wow.metoffice.gov.uk/observations/details/20200205mehko11eywe6ipwayyb96spyge
https://wow.metoffice.gov.uk/observations/details/20200205jacqkdneywe6ipwayyb96spyge <-deze ziet er beter uit
De datum is niet Vrijdag de 13e 2016 Zo wel https://wow.metoffice.gov.uk/observations/details/20160513ghdbkatproe6pyf9yyguicyjrh ? Hmmm het wil even niet lukken zodat je meteen de tabel van 13 Mei 2016 te zien krijgt! Datum staat ook in de url
Dus NNW/NW en andere kant op is dan ZZW/ZW ? Ideaal ?
Het is al redelijk lang terug
De Hoek tot Helder datums natuurlijk ook erbij opzoeken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.