Kitehigh mobile?

Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Februari 08, 2020, 12:03:18
edit2Rapporteer  
Zijn er nog plannen voor een mobile versie van het forum?
Tweakers.net heeft het bijv. mooi voor elkaar.

Op mij iPhone is het niet te doen dit forum wat waarschijnlijk ook de reden is dat veel mensen wegblijven.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Februari 09, 2020, 07:49:44
edit2Rapporteer  
We zullen het er nog eens over hebben, bedankt voor de tip. Wink
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #2 Februari 10, 2020, 15:09:25
edit2Rapporteer  
eerst maar eens https introduceren, dan evt. mobiel
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #3 Februari 10, 2020, 20:25:39
edit2Rapporteer  
Een verloren zaak ben ik bang 
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #4 Februari 11, 2020, 07:49:21
edit2Rapporteer  
Citaat
Een verloren zaak ben ik bang

Ik ook, zit eigenlijk te wachten dat Kite High niet meer bestaat, er zijn zo weinig tot geen reacties meer de laatste jaren.  loser.

sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #5 Februari 11, 2020, 15:43:18
edit2Rapporteer  
waar is het mis gegaan?
Kost het geld om de site in de lucht te houden?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #6 Februari 12, 2020, 09:10:53
edit2Rapporteer  
Citaat
waar is het mis gegaan?

Door de mobiele telefoon, onoverzichtelijk en niet gebruikersvriendelijk
Ik kijk zelf alleen achter mijn computer met groot scherm op kite High, mobiel vind ik klote kijken.



Citaat
Kost het geld om de site in de lucht te houden?
Volgens mij krijgt alleen Evan geld om de site in de lucht te houden en dit wordt betaald door de reclame op Kite High. Maar geen mensen op de site geen inkomsten voor reclame dus einde Kite High ?



Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #7 Februari 14, 2020, 23:16:41
edit2Rapporteer  
Het is jammer maar helaas...

Toch kan het nog gered worden door een nieuwe impuls met een frisse look en mobiel apparaat vriendelijk forum. Wellicht een integratie met facebook / instagram...

Maar ja, wie gaat dat doen? Evan iig niet want anders was het al wel gebeurd.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #8 Februari 15, 2020, 00:27:09
edit2Rapporteer  
Aannames hebben geen nut mensen, kijk eens naar de andere fora. Alleen kiteforum.com loopt nog goed.

Laten we even zien waar het dit jaar heen gaat, het heeft ook met bezoekers te maken. Veel mensen zitten nu op Facebook of Whatsapp groepen.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #9 Februari 15, 2020, 09:31:51
edit2Rapporteer  
Nou ja mijn punt is eigenlijk dat en kitehigh zou mee moeten veren met wat de vraag is van de kite communitie. Waarom geen kitehigh facebook account aanmaken en linken met dit forum?

Het lijkt nu alsof er gewacht wordt op betere tijden, maar zo werkt het niet.
Meeveren met de vraag van de kite communitie is de manier om te overleven.

Het is een beetje hetzelfde als wat de traditionele kledingwinkels momenteel meemaken vs de online shops. Het is do or die!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #10 Februari 15, 2020, 10:45:25
edit2Rapporteer  
Het is jammer maar helaas...

Toch kan het nog gered worden door een nieuwe impuls met een frisse look en mobiel apparaat vriendelijk forum. Wellicht een integratie met facebook / instagram...

Maar ja, wie gaat dat doen? Evan iig niet want anders was het al wel gebeurd.
Het is inderdaad in een vicieuze circel omlaag beland. Onder andere door de rommelige oude code die enorm veel werk kost om te updaten en modern te krijgen, gebrek aan inkomsten, teruglopende bezoekers en van mijn kant ander werk waar wel inkomsten uit komen dat ik steeds minder energie in kitehigh ben gaan stoppen.
Dus of iemand moet met een heel goed financieel plan komen om een nieuwe site te ontwerpen en onderhouden of er moet weer een team enthousiaste "vrijwilligers" opstaan die die taak op zich nemen.
Ik ben er toen hobbymatig ingerold en het is helaas nooit gelukt om het winstgevend te krijgen.

Citaat
Kost het geld om de site in de lucht te houden?
Volgens mij krijgt alleen Evan geld om de site in de lucht te houden en dit wordt betaald door de reclame op Kite High. Maar geen mensen op de site geen inkomsten voor reclame dus einde Kite High ?
Kreeg ik maar betaad. Kosten voor de server mag ik allemaal zelf ophoesten en inkomsten uit reclame zijn te verwaarlozen. Nu draait mijn webshop op de zelfde server dus dat scheelt nog iets maar onder de streep heeft Kitehigh me (financieel gezien) tot nu alleen maar geld gekost.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11 Februari 15, 2020, 22:25:15
edit2Rapporteer  
Citaat
Kosten voor de server mag ik allemaal zelf ophoesten en inkomsten uit reclame zijn te verwaarlozen

Tientje lenen ?  Grin



Citaat
Kitehigh me (financieel gezien) tot nu alleen maar geld gekost.
Valt me erg tegen, in de hoogtij dagen was dit toch een van de polairste kite surf media. Dacht echt dat je bakken met geld toen der tijd binnen haalde, jammer .





sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #12 Februari 17, 2020, 17:00:11
edit2Rapporteer  
Het is jammer maar helaas...

Toch kan het nog gered worden door een nieuwe impuls met een frisse look en mobiel apparaat vriendelijk forum. Wellicht een integratie met facebook / instagram...

Maar ja, wie gaat dat doen? Evan iig niet want anders was het al wel gebeurd.
Het is inderdaad in een vicieuze circel omlaag beland. Onder andere door de rommelige oude code die enorm veel werk kost om te updaten en modern te krijgen, gebrek aan inkomsten, teruglopende bezoekers en van mijn kant ander werk waar wel inkomsten uit komen dat ik steeds minder energie in kitehigh ben gaan stoppen.
Dus of iemand moet met een heel goed financieel plan komen om een nieuwe site te ontwerpen en onderhouden of er moet weer een team enthousiaste "vrijwilligers" opstaan die die taak op zich nemen.
Ik ben er toen hobbymatig ingerold en het is helaas nooit gelukt om het winstgevend te krijgen.

Citaat
Kost het geld om de site in de lucht te houden?
Volgens mij krijgt alleen Evan geld om de site in de lucht te houden en dit wordt betaald door de reclame op Kite High. Maar geen mensen op de site geen inkomsten voor reclame dus einde Kite High ?
Kreeg ik maar betaad. Kosten voor de server mag ik allemaal zelf ophoesten en inkomsten uit reclame zijn te verwaarlozen. Nu draait mijn webshop op de zelfde server dus dat scheelt nog iets maar onder de streep heeft Kitehigh me (financieel gezien) tot nu alleen maar geld gekost.

evan maybbe even een oproepje plaatsen op facebook NL kitesurfers maybe zit er iemand tussen?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #13 Februari 25, 2020, 08:47:48
edit2Rapporteer  
Vandaag maar een Bak Up gemaakt van al mijn berichten, post vak in en postvak uit, voordat Kite High definitief niet meer bestaat.

Berichten van de historie voor mij van kite surfen, ruzies met moderators, ontzeggingen, leuke en minder leuke berichten. Leuk om te lezen als Kite High is opgegeven (ik hoop het niet trouwens?



 
djee

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #14 Februari 25, 2020, 11:02:27
edit2Rapporteer  
Lekker aan het stoken Richard?
Dit soort posts voegen toch niets toe?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #15 Februari 25, 2020, 13:17:03
edit2Rapporteer  
Ben deze post niet begonnen Djee

Stoken ? Realiteit, kijkt geen hond meer naar Kite High, dus waarom zou je nog verder gaan ?

Comerciele site dus moet er verdiend worden en geen geld er bij

Zie de toekomst somber in voor Kite High van daar de Bak up.

Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #16 Februari 25, 2020, 17:30:21
edit2Rapporteer  
Hoe kan ik al mijn sessie logs bak uppen?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #17 Maart 02, 2020, 18:32:16
edit2Rapporteer  
Hoe kan ik al mijn sessie logs bak uppen?

copieren en plakken ? Zo heb ik het gedaan met al mijn berichten, mooie bundel van 10 jaar kite high voor als het niet waait  Grin
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #18 Maart 04, 2020, 17:01:20
edit2Rapporteer  
Hoe kan ik al mijn sessie logs bak uppen?

copieren en plakken ? Zo heb ik het gedaan met al mijn berichten, mooie bundel van 10 jaar kite high voor als het niet waait  Grin

je ga me toch niet vertellen dat je dat terug gaat zitten lezen??
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #19 Maart 04, 2020, 17:50:33
edit2Rapporteer  
Hoe kan ik al mijn sessie logs bak uppen?

copieren en plakken ? Zo heb ik het gedaan met al mijn berichten, mooie bundel van 10 jaar kite high voor als het niet waait  Grin

je ga me toch niet vertellen dat je dat terug gaat zitten lezen??

Onderschat hem niet hoor......heel veel ouwelullen dagen van zijn baas gekregen. :-)
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #20 Maart 05, 2020, 07:51:38
edit2Rapporteer  
Citaat
je ga me toch niet vertellen dat je dat terug gaat zitten lezen??

Tuurlijk, begin van mijn carriere als kite surfer, staan een paar hele leuke dingen in, zoals gerechtelijke procedures tegen mij aanspannen als ik een bepaald filmpje op You troep laat staan, schitterende en lachwekkende discussies met de moderators van Kite High en zo kan ik nog wel uren doorgaan. Prachtig gewoon om te lezen als het niet waaidt  Grin



Citaat
Onderschat hem niet hoor......heel veel ouwelullen dagen van zijn baas gekregen

En zo is dat !!! ListenToMe  Grin



sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #21 Maart 05, 2020, 19:07:08
edit2Rapporteer  
Hoe kan ik al mijn sessie logs bak uppen?

copieren en plakken ? Zo heb ik het gedaan met al mijn berichten, mooie bundel van 10 jaar kite high voor als het niet waait  Grin

je ga me toch niet vertellen dat je dat terug gaat zitten lezen??

Onderschat hem niet hoor......heel veel ouwelullen dagen van zijn baas gekregen. :-)


oke ja dan snap ik het wel nog steeds zonde van de tijd al die onzin terug te lezen
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #22 Maart 05, 2020, 21:40:17
edit2Rapporteer  
Citaat
oke ja dan snap ik het wel nog steeds zonde van de tijd al die onzin terug te lezen

Dat vind jij misschien over je eigen topics ? maar ik niet,  Grin
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #23 Mei 27, 2020, 17:49:06
edit2Rapporteer  
Hoi allen,

Dit was best jammer om te lezen. Toen we long-time-ago kitehigh van de hand deden was dit vooral omdat de site een volgende stap moest maken die wij niet konden begeleiden. Evan en moderators hebben zich keihard ingezet maar nu zit het klad er blijkbaar in. Rutger heeft afgelopen tijd met Evan contact gehad om te kijken wat we kunnen doen. Helaas zonder resultaat. Dit lag niet aan Evan.

Op dit moment werken we verder met https://kitesurfpro.nl want we vinden het belangrijk dat gedegen informatie etc over onze geweldige sport moet doorgaan. Ik weet niet of een forum nog van deze tijd is al is een community echt gaaf, van waarde en in mijn optiek beter dan facebook groepen. Als je er een mening over hebt of over mee wilt denken, benader mij gerust.

KiteHigh zit in ons hart. Forever! ThumpsUp

Gr,
Arjan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.