Redding slufter

Davidos

Geen avatar

Berichten: 33
Maart 07, 2020, 01:09:50
edit2Rapporteer  
Verwijderd. Te weinig relevante informatie
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Maart 07, 2020, 09:57:47
edit2Rapporteer  
Afdrijvende kiter op de Slufter met noordwest en afgaand tij nummer 384857

Goed dat alles ook deze keer weer goed afgelopen is maar het blijft wachten op de eerste die ze echt niet meer op tijd kunnen vinden.

De spot blijft bij die Windrichting gewoon een van de gevaarlijkste van ons land en ik gok dat vrijwel niemand daar bij stil staat. NW lijkt Sideshore maar moet je gewoon behandelen als dik aflandige locatie met sterke stroming recht de zee in!
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 Maart 07, 2020, 15:29:23
edit2Rapporteer  
Was gisteren?
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #3 Maart 07, 2020, 15:59:59
edit2Rapporteer  
Er is maar 1 interessante EN leerzame zin in het hele verhaal:
De anderen kwamen daarna ook vanwege de wind (op een wijze local na).
Ergo: Eerst denken, dan doen! Kijk, vraag en luister naar ervaren locals.

Was gisteren?
Lekker belangrijk... al 20 jaren hetzelfde liedje.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Maart 08, 2020, 12:52:53
edit2Rapporteer  
Was gisteren?
Ja, vrijdag 6 maart.
chico

Berichten: 1112
Antwoord #5 Maart 10, 2020, 14:26:19
edit2Rapporteer  
Tja: ik denk nog steeds aam Wim en Rob in 2014 (Ik deed de melding). Zelfde windrichting. Ook dat liep gelukkig goed af. Beide mannen werden op meer dan 5km uit de kust uit het water gevist en konden het nog net navertellen.

Van WimT nooit meer wat gehoord en Rob vaart alleen nog op Katwijk. Zelf doe ik Slufter alleen nog met PBL.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #6 Maart 10, 2020, 16:54:08
edit2Rapporteer  
Tja: ik denk nog steeds aam Wim en Rob in 2014 (Ik deed de melding). Zelfde windrichting. Ook dat liep gelukkig goed af. Beide mannen werden op meer dan 5km uit de kust uit het water gevist en konden het nog net navertellen.

Van WimT nooit meer wat gehoord en Rob vaart alleen nog op Katwijk. Zelf doe ik Slufter alleen nog met PBL.

Ik kwam in die tijd Wimt vaker tegen. Na dat incident heeft hij nog een tijdje gevaren maar dat werd steeds minder. En toen was hij er niet meer ..... Nooit meer gezien, nooit meer van vernomen.
Jammer want was toch wel een kleurrijk figuur.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.