Core Sensor 3 (Pro) bar

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Maart 26, 2020, 10:59:02
edit2Rapporteer  
https://corekites.com/de/bars/sensor-3-pro

Core heeft zijn bar vernieuwd:
- push away safety/QR
- gangbare swivel op de QR (Geen excentrische meer)
- zachtere uiteinden van de bar
- verschillende Core loops & stick sets

Oogt iig erg clean

Veranderingen komen ook voor de Sensor 3 bar:
https://corekites.com/de/bars/sensor-3

Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #1 Maart 26, 2020, 23:16:30
edit2Rapporteer  
Superstrak hoor prijs is wel ietwat hoog maar welke bar is dat niet tegenwoordig.


Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #2 Maart 27, 2020, 11:47:39
edit2Rapporteer  
nog even dan betaal je 1000 euro voor een bar, bizar!
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 Maart 27, 2020, 18:41:16
edit2Rapporteer  
Geen geintegreerde barpocket pffff
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Maart 27, 2020, 20:24:54
edit2Rapporteer  
Als je je lijnen wilt opruimen moet je dus elke keer die 2 kapjes opentrekken... hoop dat dat dan een beetje soepel gaat, ook in de winter etc. Het lijkt me niet heel handig iig.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #5 Maart 27, 2020, 20:45:40
edit2Rapporteer  
Als je je lijnen wilt opruimen moet je dus elke keer die 2 kapjes opentrekken... hoop dat dat dan een beetje soepel gaat, ook in de winter etc. Het lijkt me niet heel handig iig.

Waarom zou je het makkelijk houden, als het ook mooi en technisch kan? Prijs moet wel gerechtvaardigd worden natuurlijk.

Enige vooruitgang die ik zie is dat ze van de twistrelease zijn afgestapt.
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #6 Maart 28, 2020, 00:06:09
edit2Rapporteer  
Als je je lijnen wilt opruimen moet je dus elke keer die 2 kapjes opentrekken... hoop dat dat dan een beetje soepel gaat, ook in de winter etc. Het lijkt me niet heel handig iig.

Waarom zou je het makkelijk houden, als het ook mooi en technisch kan? Prijs moet wel gerechtvaardigd worden natuurlijk.

Enige vooruitgang die ik zie is dat ze van de twistrelease zijn afgestapt.

Twist release werkt prima, zo veilig is een push away safety ook niet vraag maar aan Ruben lenten  Wink
Volgens mij moest Core wel om aan bepaalde EU veiligheidseisen te voldoen las ik.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #7 Maart 28, 2020, 07:23:06
edit2Rapporteer  
Als je je lijnen wilt opruimen moet je dus elke keer die 2 kapjes opentrekken... hoop dat dat dan een beetje soepel gaat, ook in de winter etc. Het lijkt me niet heel handig iig.

gaat natuurlijk lekker afbreken
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #8 Maart 28, 2020, 16:50:38
edit2Rapporteer  
 schater schater schater schater

Blijft lachen wanneer de keyboard warriors weer van stal komen en gelijk hun mening klaar hebben zonder ooit het materiaal zwaar getest te hebben... Tongue

Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 Maart 28, 2020, 21:16:26
edit2Rapporteer  
Zeker ????
Maar serieus, ik schreef "het lijkt me". Ik zeg niet dat t zo is.
Het viel me op omdat de plaatjes vd bar met en zonder lijnen er anders uit zien.
Jouw mening is dat "ie clean oogt", dus dat betreft val je ook in je eigen categorie ????

Overigens ben ik t geheel niet eens met je. Klepjes om je lijnen op te rollen != Clean ????????


Edit:
Okey al die vraagtekens zijn smileys vh android toetsenbord. Geen zin om t aan te passen, verzin zelf maar welke emoticons ik heb gebruikt Smiley
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #10 April 12, 2020, 12:29:44
edit2Rapporteer  
Zeker ????
Maar serieus, ik schreef "het lijkt me". Ik zeg niet dat t zo is.
Het viel me op omdat de plaatjes vd bar met en zonder lijnen er anders uit zien.
Grin, wie zegt dat ik juist op jouw reactie reageerde, mijn reactie was gericht op het kritiseren van technische productkenmerken; het bij voorbaat al vaststellen dat
gaat natuurlijk lekker afbreken

zonder het product zelf langer getest te hebben

Overigens ben ik t geheel niet eens met je. Klepjes om je lijnen op te rollen != Clean ????????
Een clean ogende Tesla (stroomlijn/organische vormen) ziet er idd ook niet uit als hij een kerstboom achterin heeft liggen met open klep... of wanneer de deuren openstaan. Hier is de bar idd NIET clean als hij opgerold is, maar welke bar is dan wel 'clean'? Bovendien, wie kijkt er dan naar een bar? Die ligt achterin of in de tas oid.
Mijn interpretatie van 'clean' berust op hoe de bar eruit ziet wanneer je aan het kiten bent en dan vind ik hem er 'cleaner' uitzien dan een hoop hondenbotten met geïntegreerde floaters (bv Naish en Cabrinha)

Cheers ThumpsUp



PS: de prijzen van barren zijn jarenlang lager geweest omdat het ook van veel simpeler en makkelijker te vervaardigen materialen was gemaakt. Maar als je alleen al gaat kijken naar de huidige lijnkwaliteit en je nu ook vaker extensions erbij geleverd krijgt, de techniek die nu gebruikt wordt voor een goed werkende swivel en QR en die vergelijkt met barren van 10 jaar geleden... Alles is lichter geworden, maar het moet iig meer krachten aankunnen voor huidige tests dan vroegere tests.
Vreemd is dat iedereen wel twintips van >600 Euro voor normaal beschouwd, terwijl de highend barren qua productieproces veel arbeidsintensiever zijn.

Tuurlijk, alles kan breken, maar dat uiteindelijk het meeste in de kiter en zijn gebruik en omgang van het materiaal. Hoe vaak zand en zout niet afgespoeld worden en daarmee swivels en QR slechter laten werken. Of hoe op parkeerplaatsen carbon en glasvezeldelen neergesmeten worden... Vind je het vreemd dat de daar ontstane haarscheuren dan in een piekkracht op het water het product kunnen laten 'ploffen'?
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11 April 13, 2020, 11:37:16
edit2Rapporteer  
Clean wat is dat  (ohoh_kitesmiley)is volgens mij per persoon verschillend wat hij of zij clean vindt. Zal mij in ieder geval een worst wezen als hij maar goed werkt. Barren zijn duur vind ik dus wacht tot ze in de sale gaan, simpel.
En ik vind deze bar er goed uitzien. Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.