Gevonden Zandmotor kiteboard

Julez

Geen avatar

Berichten: 7
Maart 29, 2020, 21:32:21
edit2Rapporteer  
Op zaterdag 28 maart 2020 heb ik wat ver(der) op zee bij de Zandmotor spot een kiteboard gevonden. Helaas zonder KNRM sticker, en ik heb niemand zien zoeken, dus werkelijk geen idee van wie deze is. Als jij je board kwijt geraakt bent (mogelijk Scheveningen of misschien wel verder..?) laat mij dan even het merk, het type, de afmeting, het serienummer of overige eigenschappen weten. Met een beetje mazzel heb je dan je boardje weer terug!

Groet,

Julian
Julez

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #1 April 02, 2020, 17:02:24
edit2Rapporteer  
Niemand die z'n (haar) board kwijt is en zoekt op de bekende fora?
Niemand die weet wie z'n (haar) board kwijt is geraakt nabij Zandmotor/Scheveningen afgelopen weekend?
Lucky Luuk

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #2 April 09, 2020, 09:35:45
edit2Rapporteer  
HOi,

Was het toevallig een blauw witte cabrina Tronic....met oranje vinnen. Ben deze op zaterdagmiddag 28e kwijt geraakt op de hoogte van Camperduin... lijkt mij stekt dat deze zo snel afdrijft maar ik hou de moed erin.
Julez

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #3 April 10, 2020, 12:37:07
edit2Rapporteer  
Ha,
Wederom, nee, helaas.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.