Trapeze kwijt en dank betuiging

Damski

Berichten: 13
Juni 30, 2020, 22:23:11
edit2Rapporteer  
Gisteren op de bunker geweest in Wijk voor een mooie kite sessie. Deze liep helaas voor mij niet goed af.  Door het maken  van een niet geheel bedoelde boogie loop kwam ik met een harde crash op het water terecht. Ik wist eigenlijk meteen al dat het met mijn rechter arm niet goed zat. Ik ben toen met behulp van mede kiter uit het water geholpen. Vervolgens op het strand ambulance gebeld en afgevoerd. In het ziekenhuis aangekomen bleek mijn arm  uit de kom te zijn plus een breuk in de kop van de schouder, ik ben ook later op de avond geopereerd het gaat inmiddels goed. alleen  kitesurfen zit er voor aankomende tijd niet meer in. Ik wil bij deze de kitesurfers   (sters)  bedanken voor jullie goeie hulp. Ontzettend bedankt!!!! Ps ik ben alleen door dit alles mijn trapeze verloren. Het gaat om een ion hummer black. Mocht iemand wat hebben gevonden dan hoor ik het graag.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 Juli 01, 2020, 06:07:04
edit2Rapporteer  
Sterkte Damski en hulde aan medekiter die je zo goed heeft geholpen.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.