Zandmotor: iemand op sportschoenen lanceert kite downwind met windkracht 6

j0ris

Geen avatar

Berichten: 2
Oktober 05, 2020, 14:56:49
edit2Rapporteer  
Ik ben zelf nog bezig met lessen, maar was gisteren bij de zandmotor (Kijkduin) met een trainerkite aan het spelen. Volgens mij was de wind ca. 6 Bft.

Op een gegeven moment stond daar een jongen met sportschoenen en trainingsbroek een (volgens mij 9m) Ventum kite uit te rollen. Een jongen met een landboard "hielp" hem met  rechtstreeks downwind lanceren. De kite maakte een halve loop, de eigenaar van de Ventum kite vloog de lucht in en landde keihard op z'n gezicht in het zand. Hij stond op, hield nog steeds de bar vast, en de kite trok hem nogmaals tegen de vlakte. De kite lag nu plat op het water.

Uiteindelijk ging het wel weer met deze jongen, en hij heeft z'n kite weer ingepakt. Maar volgens mij had hij er niks te zoeken, en werd ook door niemand van de ervaren kiters aangesproken toen hij daar in "straatkleren" bezig was.



Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Oktober 05, 2020, 16:24:24
edit2Rapporteer  
Moet kunnen toch? Het is maar een vliegertje hoor.
Shore

Berichten: 138
Antwoord #2 Oktober 11, 2020, 07:47:19
edit2Rapporteer  
waarom zou iemand met een landboard daar niks te zoeken hebben  Huh
j0ris

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #3 Oktober 12, 2020, 17:40:41
edit2Rapporteer  
waarom zou iemand met een landboard daar niks te zoeken hebben  Huh

Verdere verbanden met jouw vraag dan dat de woorden "landboard" en "niks te zoeken" ook ergens voorkomen in mijn stukje zie ik met de beste wil niet.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 Oktober 13, 2020, 08:01:21
edit2Rapporteer  
Ik zie het ook niet hoor. 'Hij had een landboard' en 'hij had er niks te zoeken' staan los van elkaar.
Shore

Berichten: 138
Antwoord #5 Oktober 24, 2020, 08:35:50
edit2Rapporteer  
Sorry, verkeerd gelezen;  maar wat wil je precies duidelijk maken met je verhaal ?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.