Geen stopper op de nieuwe f-one linx bar

Loukite

Geen avatar

Berichten: 9
Logs: 0 | 1 uur
Juli 11, 2021, 23:15:14
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

Begin dit jaar heb ik de nieuwe f-one Linx bar 2021 gekocht. Mijn kitesurfspullen uit 2012 waren namelijk afgeschreven en aangezien ik altijd fijn met een F-one bandit hebt gevaren dacht ik laat dan ook maar F-one terugkopen. Echter blijkt nu dat er geen stopper op de f-one bar zit en het d-powertouw hoger zit dan op mijn f-one bar uit 2012. Zelf heb ik normale vrouwen armen maar het stoppunt van de bar zit eigenlijk te hoog waardoor ik elke keer mijn kite met kracht op mijn armen moet vasthouden. Nu heb ik een aantal kiteshops gevraagd maar f-one heeft dus blijkbaar geen losse stopper te koop. Iemand tips?

Nu heb ik het stopballetje voor de d-power losgedraaid en naar onder gezet. Alleen kan dit niet de bedoeling zijn omdat het plasticbuisje om het touw te beschermen te beschadigd.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Juli 12, 2021, 20:40:40
edit2Rapporteer  
Ik ken de F-one barren niet anders dan zoals jij de 2021 versie nu hebt, ook de 2012 had dat al als ik de plaatjes van google mag geloven dus waarschijnlijk was het een nog ouder model.

Een goede universele stopper bestaat helaas niet die je op je huidige koord kunt schuiven.
Heb voor mijn Infexion Freeride barren wel een verplaatsbare stopper ontwikkeld, maar die past enkel op de depowerkoorden zoals ik die maak.
https://www.infexion.eu/shop/max_bar/depower-cord-trim/trimless-depower-cord-set/

Kan we het huidige koord vervangen voor een met mijn dieameter + stopper of met net zoveel moeite een korter koord er op zetten, staat ook gelijk de cleat dichter bij.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.