Vacuüm tafel en board pers die niet gebruikt word,

prokiter

Berichten: 829
Februari 26, 2022, 13:06:49
edit2Rapporteer  
Hallo Beste mede zelfbouwers.

Helaas al jaren niet meer gebouwd en de schuur moet leeg.

Dus een 2tal dingen die weg mogen.

Ik heb een vacuüm rocker tafel met trespa plaat en waterbed verwarming in de aanbieding. Hier zit een pees systeem op. Hier moeten de pees buizen (alleen de buizen die er in gaan) opnieuw voor gebogen worden omdat deze wat hard zijn geworden. Werkt erg mooi en snel. Board er op. Rubber er over en buizen in de rand drukken. Wat klemmetjes er op en klaar ben je. Geen geklooi met dubbelzijdig tape. Tafel heeft ook concaaf afstelling. 2 afzuig punten in de tafel. Slangen hangen er nog onder.

Tafel mag weg voor € 75,-

Daarnaast gaat mijn laatste creatie ook weg met pijn in mijn hart.
- Board pers.
- Volledig massief mdf.
- Met multiplex klossen er tussen
- 2 x alu pers plaat.
- 2 x brandweerslang pers buis. - - Silicone warmte mat
   over volledige lengte.
- Stalen liggers met draad
  stangen en boutjes en platen
- concaaf mal op onderste mal
- stalen onder bokken
- lier om boven deel op te tillen

Systeem is simpel aan te sluiten op een compressor. Board er tussen. Alle draad einden aan draaien en druk op de slangen zetten. Zeer hoge pers druk. Kan gewerkt worden met epoxy op temperatuur uitharding door de silicone warmte mat die tot 75 gr warm word.

Is een aardig groot bouw project geweest met aardige hoge kosten. Volledige pers met bokken en lier mag weg voor een indicatie bedrag van € 300,- 

Bericht even bij interesse voor 1 van de 2. Let op. De pers in serieus serieus zwaar. Lier hangt er niet voor niks boven. Ik schat zo rond de 200 kg compleet.

Gr Arwin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.