Naish 2011 testdagen Brouwersdam zZondag 15-8 vanaf 11u

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Augustus 06, 2010, 17:08:33
edit2Rapporteer  
NAISH TESTDAG GAAT DOOR !!
a.s. zondag vanaf 11.00 uur op de Brouwersdam.
Aanmelden in de winkel!
Maak kans op een hagelnieuwe Naish kite model 2011 !!

De nieuwe Torch en Bolt zijn binnen. Om iedereen kennis te laten maken met deze nieuwe Naish juweeltjes organiseren wij 2 testmiddagen/avonden. Een op de Brouwersdam en een op Scheveningen. Dit moet allemaal gebeuren de eerste 2 weken van augustus. Omdat de wind het bepaald kun je mailen naar norbert@eurofun.nl dan zorgen wij dat een email in je bus krijgt wanneer en waar!

Als het goed is is er deze zaterdag op de Brouwersdam een Naishdag bij het Eurofunfiliaal bij de Kous...

Het wordt nog gekker! Je koopt een testkaart voor € 7,50 en daarvoor krijg een een te gek Naish T Shirt. Bovendien wordt er onder alle deelnemers een Naish 2011 kite verloot!!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Augustus 07, 2010, 13:18:45
edit2Rapporteer  
Dat is dan weer de ver van me bed show  Undecided
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #2 Augustus 07, 2010, 13:23:55
edit2Rapporteer  
hahahahaha... droom ervan ist ineens weer heel dichtbij je bedje
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Augustus 13, 2010, 15:51:04
edit2Rapporteer  
NAISH TESTDAG GAAT DOOR !!
a.s. zondag vanaf 11.00 uur op de Brouwersdam.
Aanmelden in de winkel!
Maak kans op een hagelnieuwe Naish kite model 2011 !!
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #4 Augustus 13, 2010, 16:21:49
edit2Rapporteer  
Betalen om een kite te testen? Het moet niet gekker worden.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Augustus 13, 2010, 19:03:52
edit2Rapporteer  
wss kan je dan meer testen dan alleen dat, zit wss ook consumpitebonnetje in en zoals gezegd een T-shirt.
filter je iig de mensen eruit die geen serieuze interesse hebben, krijg je dus geen klapmongolen op je nieuwe testmateriaal
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #6 Augustus 13, 2010, 19:16:04
edit2Rapporteer  
Ja maar ik wil de kite testen en geen T-shirt Wink Vind het gewoon een vreemde gang van zaken zeker als je bedenkt dat andere merken je wel gewoon gratis laten testen. Stel je wilt kijken wat voor kite je in 2011 wilt kopen en je test 20 van de 70 merken. Dan ben je gewoon 150 euro kwijt.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 Augustus 13, 2010, 21:49:41
edit2Rapporteer  
wie tes ter nou 20merken:P houd bij 3 meestal wel op, vaak zelfs maar 1 of 2 en dan 2 verschillende kites van dat merk
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #8 Augustus 13, 2010, 22:00:04
edit2Rapporteer  
mooi man, met die prijs en 200 testers hebben ze de kite terugverdiend :-)

commercie...
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #9 Augustus 14, 2010, 08:58:14
edit2Rapporteer  
Ik kan mij niet voorstellen dat dit de goedkeuring draagt van NAISH himself......
Als verkooppunt zou het zo moeten zijn dat je een product wil promoten en niet dat je geld zou willen verdienen aan het promotie werk zelf.

Voorbeeld: een kiter heeft altijd met een ander merk gevlogen maar zou op die dag een Naish kite willen testen. Nu moet hij dus eerst een T-shirt kopen van een merk waar hij nog niets mee heeft, waarschijnlijk ligt zijn maat er zowiezo niet meer bij, en dan moet hij maar afwachten of hij wat testtijd kan krijgen...

Op deze wijze krijgt Naish nooit een groter marktaandeel
Klaass

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #10 Augustus 14, 2010, 09:19:35
edit2Rapporteer  
Eur 7,50 waar hebben we het over !
Je krijgt een Tshirt en een consumptie dus ze verdienen er waarschijnlijk niets aan.
Bovendien kan je dan echt testen zonder dat er mensen zijn die alleen maar willen varen en toch geen Naish zullen kopen. Nu hou je een kleiner groepje over en kan je normaal testen zonder dat je er maar 10 min. aan kunt hangen omdat het zo druk is.

Als 7,50 al te duur vind ben je waarschijnlijk toch niet echt geinteresseerd of gewoon een arme sloeber.
Ik denk dat als je een Naish koopt die dag krijg je vast die Eur 7,50 terug na stevig onderhandelen  Grin

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #11 Augustus 14, 2010, 10:22:52
edit2Rapporteer  
Het gaat niet op die Eur 7,50.

Het gaat mij er om dat er op deze wijze, door de betreffende shop, een drempel opgeworpen wordt voor nieuwe potentiële klanten. Een testdag is naar mijn mening bedoeld om als winkel een groot publiek te kunnen bereiken. Je bouwt hopelijk een stuk vertrouwen op met je nieuwe toekomstige klanten en waarschijnlijk kijken ze ook nog even in je shop rond en verkoop je nog wat andere producten. Deze dagen zijn dus geschikt om te werken aan een klantenkring voor de lange termijn. Dit zal zich vanzelf terug betalen in bijvoorbeeld de verkoop van een kite of andere kite gerelateerde producten.

Door het vragen van entree verhoog je de drempel en zal de aantrekkingskracht een stuk minder zijn.
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #12 Augustus 14, 2010, 15:07:17
edit2Rapporteer  
Krijg ik dan wel Eur 7,50 korting als ik in de shop een nieuwe Naish koop schater
Wat een gezuer over Eur 7,50. Als je dat te duur vindt test je toch gewoon niet of ga je naar een andere testdag (Ozon trekt dit weekend ook rond)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #13 Augustus 14, 2010, 15:39:34
edit2Rapporteer  
We vallen een beetje in herhaling... Het is niet persoonlijk en het gaat al helemaal niet over mij want ik ben nog nooit op een testdag geweest en zal er ook niet snel te vinden zijn... Het gaat mij om de reden waarom deze keuze is gemaakt door de shop.. zoals ik al zeg zal die shop waarschijnlijk op korte termijn wat geld binnen halen maar op de lange termijn schieten zij zich zelf in de voet...... Succes met testen  ThumpsUp
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #14 Augustus 14, 2010, 18:34:36
edit2Rapporteer  
Het gaat erom dat er betaald moet worden voor iets wat andere merken gratis doen. Het is enkel promotie als mensen een kite testen. Het zal mij en vast ook veel andere mensen tegenhouden om een Naish kite te proberen. Ook al zijn mensen niet geïnteresseerd en willen ze gewoon de kite eens proberen, het kan dan voorkomen dat iemand de kite toch erg lekker vind en koopt. Zo hebben wij op Fehmarn met een grote groep een 6 tal kites en 5 boards meegekregen van Core om te testen (Kostenloos zoals jij wel weet Fly like Hell) waar bij aankomst terug thuis 2 mensen een Core hebben gekocht. Vooraf hadden ze het merk ook geen kans gegeven.

Ik denk ook dat dit niet de manier is hoe Naish het wenst te doen maar meer een commerciële instelling van de shop is.
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #15 Augustus 14, 2010, 20:09:06
edit2Rapporteer  
Natuurlijk heb je gelijk Reflex... Zeker voor kites geldt dat mensen erg merkentrouw zijn. Dus als je op een (gratis) testsdag verlieft wordt op Naish dan koopt waarschijnlijk nooit meer iets anders (Toch Evan). Maar het feit dat iedereen zo druk maakt over die Euro 7,50 vindt ik opmerkelijk.

p.s. (Fehmarn) ik heb er weer zin in.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #16 Augustus 14, 2010, 20:12:37
edit2Rapporteer  
Die 7,50 werpt een drempel op waardoor enkel de naish liefhebbers testen. Toch zonde of niet? Maargoed iedereen zijn eigen menig hierover. Ik zie het gewoon meer als een manier om geld te vangen van de shop.
arie225

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #17 Augustus 14, 2010, 20:17:48
edit2Rapporteer  
Ach.. die 7.50 houdt wel de dromers weg.
En geeft serieus geintereseerde meer kans en meer tijd.

Persoonlijk vind ik het geen slechte zaak
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #18 Augustus 14, 2010, 20:23:44
edit2Rapporteer  
Eur 7,50 waar hebben we het over !
Je krijgt een Tshirt en een consumptie dus ze verdienen er waarschijnlijk niets aan.

tuurlijk wel joh :-)
kostprijs van een shirt is nog geen euro, laat staan de kostprijs van een biertje...

het hele princiepe van testen is toch iets in je hand gedrukt krijgen, er mee spelen en er wel of niet verliefd op worden.. ik ga aan mn maatjes toch ook geen 7.50 vragen elke keer als ze mn kites of mn boards of wat dan ook willen proberen of lenen?

en arie, juist die dromers wil je toch een keer aan je kite hangen om ze meteen te kunnen overtuigen dat jouw spullen top zijn?

ik vind het onzin...
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #19 Augustus 14, 2010, 20:53:52
edit2Rapporteer  
Waar lees je overigens ook maar iets over een consumptie, ik lees enkel een t-shirt.
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #20 Augustus 14, 2010, 23:23:43
edit2Rapporteer  
consumptie = mond open bij vallen en mond dicht houden als je niks wil.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #21 Augustus 14, 2010, 23:54:14
edit2Rapporteer  
consumptie = mond open bij vallen en mond dicht houden als je niks wil.


'Een garnalen cocktail geserveerd in zout water met ee nbedje van vers zeewier'
Grin

Mensen doen btje moeilijk hier, zoals gezegd, 7,50, voor t-shirt+wss een consumptie. En het word vanuit een shop georganiseerd toch, niet vanuit niash?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #22 Augustus 15, 2010, 09:01:26
edit2Rapporteer  
Ja vanuit een shop...... hoop dat het allemaal goed gaat en er kleine maatjes aanwezig zijn :-)
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #23 Augustus 16, 2010, 14:01:00
edit2Rapporteer  
was r gister ook geweest, er waren 2 of 3 teamriders van naish aanwezig, waren jammer genoeg  geen kleine maten, 8m torch en bolt, hadden ze er maar 1 van :S, dat vond ik een groot min puntje!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.