Hey Danny bedankt voor de info het is daar in de zomer wel druk dus met badgasten
Nee ik ben geen beginner meer kite al een aantal wat jaren.
En zijn de locals daar een beetje vriendelijk tegenover andere kiters.

he, shockman,
ik heb de panne en de haan gevaren een paar seizoenen; je hoeft met t getij in principe geen rekening te houden, ware het niet dat met hoog water en lekker weer het launchen tussen de badgasten niet leuk is...
verder heb ik de indruk dat het bij onze zuiderburen allemaal geen flikker uitmaakt wat je doet op welk deel van het strand.....ze vinden alles prima; alleen als het erg druk is, is er een launchzone in beide plaatsen, is het weer wat minder, maakt het echt niets uit....
beide plaatsen is heerlijk varen, ik kom er graag...erg ongedwongen allemaal...t zal je goed gaan bevallen.
nog 1 tip, ben je beginner, doe jezelf dan een plezier en ga kiten en de 'zijkanten' van de dorpjes en niet op de bomvolle stranden...superlink...ik zat midden op de boulevard en heb daar vaker kiters getroffen die waren afgevallen en met de kite boven een bomvolle mensenmassa terug moesten lopen....je wil dan echt NIET dat je kite uit de lucht dondert.
have fun