Kiten in belgie, De Haan of Oostduinkerke wie ervaring!!!!!!!!!!

LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
Februari 10, 2008, 23:53:19
edit2Rapporteer  
Ik ga op vakantie in juli naar Belgie, naar De Haan en nabij Oostduinkerke.
Ik wil wat meer info verzamelen over de spots en waar je het beste kan kiten ThumpsUp
Ik hoop dat iemand mij kan helpen ThumpsUp
nepke

Geen avatar

Antwoord #1 Februari 11, 2008, 00:13:29
edit2Rapporteer  
Heb vorig jaar gekite in de Panne, relaxte spot  en er wordt daar veel gekite
LF Ruud

Antwoord #2 Februari 11, 2008, 00:25:22
edit2Rapporteer  
Oké Nepke
En ligt dat in de buurt bij De Haan en Oostduinkerke en wat zijn de voor en nadelen daar!!!!!!
Heb vorig jaar gekite in de Panne, relaxte spot en er wordt daar veel gekite
kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #3 Februari 11, 2008, 01:11:12
edit2Rapporteer  
Hey,

Je kan niet beter zitten denk ik dan in Oostduinkerke.
Daar heb je de bekendste kite en windsurfspot van België, met een toffe club aan.
Geen golfbrekers te zien en veel plaats!

In het weekend uiteraard ook wel veel volk..
Meer info: http://www.surfclub-windekind.be/

LF Ruud

Antwoord #4 Februari 11, 2008, 01:28:06
edit2Rapporteer  
Hey Kobrin moet ik van tevooren ook rekening houden met het getij!!!!!!!!!!!!
als ik daar heen ga met mijn vakantie ThumpsUp
hOe hA HeNniE

Antwoord #5 Februari 11, 2008, 02:25:08
edit2Rapporteer  
he, shockman,
ik heb de panne en de haan gevaren een paar seizoenen; je hoeft met t getij in principe geen rekening te houden, ware het niet dat met hoog water en lekker weer het launchen tussen de badgasten niet leuk is...
verder heb ik de indruk dat het bij onze zuiderburen allemaal geen flikker uitmaakt wat je doet op welk deel van het strand.....ze vinden alles prima; alleen als het erg druk is, is er een launchzone in beide plaatsen, is het weer wat minder, maakt het echt niets uit....
beide plaatsen is heerlijk varen, ik kom er graag...erg ongedwongen allemaal...t zal je goed gaan bevallen.
nog 1 tip, ben je beginner, doe jezelf dan een plezier en ga kiten en de 'zijkanten' van de dorpjes en niet op de bomvolle stranden...superlink...ik zat midden op de boulevard en heb daar vaker kiters getroffen die waren afgevallen en met de kite boven een bomvolle mensenmassa terug moesten lopen....je wil dan echt NIET dat je kite uit de lucht dondert.
have fun
LF Ruud

Antwoord #6 Februari 11, 2008, 03:39:44
edit2Rapporteer  
Hey Danny bedankt voor de info het is daar in de zomer wel druk dus met badgasten
Nee ik ben geen beginner meer kite al een aantal wat jaren.
En zijn de locals daar een beetje vriendelijk tegenover andere kiters. InLove
he, shockman,
ik heb de panne en de haan gevaren een paar seizoenen; je hoeft met t getij in principe geen rekening te houden, ware het niet dat met hoog water en lekker weer het launchen tussen de badgasten niet leuk is...
verder heb ik de indruk dat het bij onze zuiderburen allemaal geen flikker uitmaakt wat je doet op welk deel van het strand.....ze vinden alles prima; alleen als het erg druk is, is er een launchzone in beide plaatsen, is het weer wat minder, maakt het echt niets uit....
beide plaatsen is heerlijk varen, ik kom er graag...erg ongedwongen allemaal...t zal je goed gaan bevallen.
nog 1 tip, ben je beginner, doe jezelf dan een plezier en ga kiten en de 'zijkanten' van de dorpjes en niet op de bomvolle stranden...superlink...ik zat midden op de boulevard en heb daar vaker kiters getroffen die waren afgevallen en met de kite boven een bomvolle mensenmassa terug moesten lopen....je wil dan echt NIET dat je kite uit de lucht dondert.
have fun
kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #7 Februari 11, 2008, 04:05:36
edit2Rapporteer  

Over het sociale aspect hoef je je normaal geen zorgen te maken, als je je normaal gedraagt is iedereen welkom.

Na een toff sessie met een biertje in de hand kan het wel leuk worden achteraf ook!

Jullie hebben de Duitsers op je nek in Nederland, wel wij de walen...

LF Ruud

Antwoord #8 Februari 12, 2008, 04:16:14
edit2Rapporteer  
Hey Kobrin
Ik kijk er nu al naar uit (up_kitesmiley)en als ik er ben dan een week lang een dikke bak met super woei (kitehigh_kitesmiley)En inderdaad naar iedere sessie ff naar genieten met een biertje (wendy_kitesmiley)Ach ja die duitsers ik heb er niet zoon last van ik kom uit het noorden van nederland kite veel op de spot MIRNS en daar zijn er niet zo veel , ze zijn meer op de spot WORKUM in het weekend als ik naar workum ga is het door de weeks. ThumpsUp

Over het sociale aspect hoef je je normaal geen zorgen te maken, als je je normaal gedraagt is iedereen welkom.

Na een toff sessie met een biertje in de hand kan het wel leuk worden achteraf ook!

Jullie hebben de Duitsers op je nek in Nederland, wel wij de walen...

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.