Kiteboard teruggebracht muiderberg. Dank je wel????

Taan
Gast
Mei 31, 2010, 11:54:36
edit2Rapporteer  
Gisteren kwam ik midden op het water een kiteboardje tegen. Die heb ik aan het uiteinde van mijn giek gebonden. Met veel gekloot heb ik een stukje terug kunnen varen. Maar dat ging erg moeizaam en duurde erg lang. Hierdoor zat ik nog op het water toen een staartje van het onweer over kwam drijven. Hierna was de wind weg en heb ik een nikseind terug moeten lopen.

Kortom, mijn leven gewaagd voor een kiteboardje. Niet slim van me.

Uiteindelijk wel de kant bereikt en niks gebeurd, maar vervolgens neemt iemand het board mee zonder even te bedanken!
Ik heb nu erg de neiging om volgende keer een boardje maar te laten liggen, je verpest het dus voor je collega kiters.

Doe ermee wat je wilt.

Groet,
Een windsurfer.
Nazar

Antwoord #1 Mei 31, 2010, 12:00:10
edit2Rapporteer  
@taan, goed gedaan en ga zo door! Er zitten gewoon altijd paar sukkels tussen. Grin
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #2 Mei 31, 2010, 12:17:19
edit2Rapporteer  
Inderdaad dat is erg onbeschoft  Huh en zeer behulpzaam van een windsurfer.  ThumpsUp
lawalata

Geen avatar

Antwoord #3 Mei 31, 2010, 15:24:42
edit2Rapporteer  
Ik zou hetzelfde gedaan hebben, beetje jammer dat ze je niet even bedanken. Ik heb zelf vandaag mijn board opgehaald bij de Poltie in Renesse een duits stelletje had mijn board gevonden en ik heb ze laten merken dat ik ontzettend dankbaar was dat ze die moeite hadden genomen om het aan te geven!
Kitepilami

Antwoord #4 Mei 31, 2010, 16:16:55
edit2Rapporteer  
Misschien wilde hij/zij niet met windsurfers gezien worden?  Grin

Geintje. Top dat je zoveel moeite hebt genomen! Bijzonder ondankbaar van die kiteboarder inderdaad.
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #5 Mei 31, 2010, 16:34:09
edit2Rapporteer  
Kan zeker wel een bedankje af, maar ja, eikels heb je overal. Zowel onder de kiters als de windsurfers.
Morres

Antwoord #6 Juni 01, 2010, 16:22:47
edit2Rapporteer  
schofterig, respect voor de windsurfer!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.