wimt5 gepruts (flysurfer en naish board)

Wimt

Berichten: 2498
September 16, 2013, 18:40:27
edit2Rapporteer  
Psycho 3: ik Kite vaak alleen op Neeltje Jans. Erg veel regeldruk bij neergelaten op 5de lijn. Heb nu een 6de lijn (samen met de 5de lijn), die de rits opentrekt. Valt dan powerloos naar beneden, zonder restdruk, en zonder dat de lange toming in de war raakt.


Naish board heb ik al 3 jaar, 42 cm breed.heb aan healside, 2 cm eraf gezaagd van de breedte, en totaal 5 cm van de lengte. Met frees, 2 cm van de core weggefreesd, en dit gevuld met poleysterfiber (snel, makkelijk (smeer je er zo in).
Heeft ook een pinda achtige ooutline.
Zo heb ik gratis een smaller board, en weer scherpe randjes (teveel over de bodem geschraapt)

Dit mag Marc 87, die mij verklaarde, waarom ik op Brouwersdam niet mocht testkiten (tijdens de testrit, verander ik van alles aan het geleende spul, aldus de fantasie van Marc).
Komende 3 dagen Neeltje, zal er wel weer de enige zijn
feddomw
Gast
Antwoord #1 September 16, 2013, 19:26:04
edit2Rapporteer  
Komende 3 dagen Neeltje, zal er wel weer de enige zijn

Dat zal ongetwijfeld wel, want de rest moet werken.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 September 16, 2013, 22:03:43
edit2Rapporteer  
3 dagen lang, niemand tegen komen op Neeltje? Er zal toch wel nog een collega niets-nut-werkeloze kiter zijn in Nederland, die naar Neeltje gaat.
Er zullen toch wel meer van die zinloze figuren zijn zoals ik, een collega niets nut.
Ben ik een roepende in de stilte?
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 September 16, 2013, 22:32:59
edit2Rapporteer  
Neeltje is ver lopen
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #4 September 16, 2013, 23:03:43
edit2Rapporteer  
Neeltje = walk of shame ^2
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 September 16, 2013, 23:08:55
edit2Rapporteer  
Mijn fantasie? Dat zal die van je zelf zijn geweest want zo heb ik het niet gezegd. Wink
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #6 September 17, 2013, 00:12:40
edit2Rapporteer  
Neeltje = walk of shame ^2

Waaaaaat???

Neeltje is geil!! Tongue

altijd nat ... Tongue
altijd tochtig ... Tongue
altijd plenty space ..... Tongue

en het stukje lopen maakt het voor tuig dat het voorzien heeft op andermans spullen (helaas vak op Bdam) een stuk minder aantrekkelijk ..... Angry

Maar ...... Wimt, ik heb jou al een tijdje niet meer gezien op Neeltje noch op Vpolder .....how cum?

Reodude

Berichten: 434
Antwoord #7 September 17, 2013, 09:27:44
edit2Rapporteer  
Hey wimt...kom's kennismaken met deze beachbum op de Bdam....voel je, je misschien niet zo alleen :-) :-) 
Ik heb hier mijn eigen vaste stekkie :-) :-) :-)  Bdam nr17  hahah
Dude
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #8 September 20, 2013, 19:22:21
edit2Rapporteer  
Pads volledig aan 1 kant, lekker asymmetrisch, super veel pop, tried and tester, super. Wil nooit meer anders.

@Limbo; wanneer jij ongesteld bent, ben ik op Neeltje (en andersom).
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #9 September 20, 2013, 19:30:02
edit2Rapporteer  
lekker duidelijke foto ......... Grin
feddomw
Gast
Antwoord #10 September 20, 2013, 19:37:21
edit2Rapporteer  
Lekker toeside rijden ook.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #11 September 20, 2013, 20:11:43
edit2Rapporteer  
Lekker toeside rijden ook.

Ook heel-side breakpads zodat hij niet TE hard gaat Wink
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #12 September 20, 2013, 20:43:18
edit2Rapporteer  
@ Switchdude; ik zet mijn vriendin af bij paal 69 (daar houdt ze van), dan gaan wij palen bij paal sweet seventeen, of bedoel je dat niet, Sweetdude (Wimt, kuis je taal, Dit trekken Die Belgen niet).


Foto is niet duidelijk, maar dat ben ik ook nooit, pads komen alleen bij super low-end in water, en tooside is voor mij geen punt, gaat goed, en doe je ook niet vaak, poppen des te vaker.

Over niet-prutsen gesproken. Voor het eerst in 10 jaar, een Kite gekocht, MET bar.
Wat een luxe. In de winter niet meer met je handen vastvriezen aan de tot metaal afgesleten bar.
De minachting voortaan mislopen, omdat je geen ducktape op je bar hebt, of harig versleten lijnen, roest in je Kite, omdat je de bar bij de Kite in de tas stopt, maar goedkoop, niet alles rvs hebt.
Het systeem 2 kg lichter is (je kunt de bar helaas niet meer tegen inbrekers gebruiken), en je een depower hebt, die niet bij elke rukwind losschiet.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.