Slingshot Profire Bar

arjanschip

December 08, 2007, 23:16:39
edit2Rapporteer  
Hallo,
Vandaag met veel wind gevaren en tsjak depowerkoord breekt. Net mijn koord effe uit elkaar gehaald maar ik weet niet hoe ik hem kan vervangen. Het gaat om de profire bar. Volgens mijn zit die ook bij de slingshot Fuel dus er moeten er vast een aantal zijn die hier wel eens mee te maken hebben!
Wie kan het mij uitleggen want mij lukt het niet! Angry
Grtz
arjan
Elevation

Antwoord #1 December 09, 2007, 00:22:20
edit2Rapporteer  
alles losschroeven, oude koort eruit en dan nieuwe koort erin, gewoon dezelfde volgorde en er kan nix misgaan..
ItsMe.Erik

Antwoord #2 December 09, 2007, 01:05:00
edit2Rapporteer  
alles losschroeven, oude koort eruit en dan nieuwe koort erin, gewoon dezelfde volgorde en er kan nix misgaan..

inderdaad.
arjanschip

Antwoord #3 December 10, 2007, 12:52:42
edit2Rapporteer  
Ok dat heb ik gedaan maar het oude koort zit echt muurvast in mijn chickenloop dus ik weet niet hoe ik dat eruit ga krijgen:S misschien het koord in stukken boren ofzo?
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4 December 10, 2007, 17:49:15
edit2Rapporteer  
dat is een fantastisch werkje, succes Wink en geloof me het kan eruit je moet alleen even een manier vinden om het eruit te krijgen. Ik kreeg het koord wel uit mijn chickenloop, maar dan de kogellager van het koord afhalen is helemaal problematisch. Ik heb toen het koord afgeknipt boven de kogellager en met een boor in het koord zitten boren.
arjanschip

Antwoord #5 December 10, 2007, 22:22:03
edit2Rapporteer  
Ik ga het dan ook maar eens proberen. Weet iemand een goed adresje voor touw?
Elevation

Antwoord #6 December 12, 2007, 16:05:07
edit2Rapporteer  
slingshot dealer en anders online bestellen bij kitestuff.nl of kiteboardshop.com...

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.