Switch Kites lanceert website

bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #75 Oktober 05, 2011, 20:44:50
edit2Rapporteer  
schijnt dat die magazijnman een alcoholverslaving heeft en niet altijd helder is.

hmm in dat geval  1 bestellen is 3 krijgen Wink
markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #76 Oktober 05, 2011, 21:10:44
edit2Rapporteer  
of 1 bestellen en 3 betalen.
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #77 Oktober 05, 2011, 23:28:17
edit2Rapporteer  
Net een berichtje gehad van de Switchers. Mijn kite is naar Duitsland gestuurd. Foutje in the Switch warehouse. Die vent zit dus echt aan de drank. Grin
Gaat allemaal opgelost worden. YeSS
Duitsland of all places. Cool
@LaurenS

Antwoord #78 Oktober 06, 2011, 09:58:59
edit2Rapporteer  
Wordt de kite van daaruit naar je toegestuurd,hope so want al die achies zijn out of stock op de website voor europa.Verder op de main page een optie om onderdelen los te bestellen voor de bar en kites.Prijzen zijn zeer billijk valt me op.Zijn goed bezig daar bij Switch  ThumpsUp
Toch vind ik die bar niet je van het,QR lost pas bij wat meer druk en ik heb een partij eelt op mijn poezelige handjes gekregen de afgelopen dagen.Volgende keer met hoogpolig tapijt bekleden svp  Grin
feddomw
Gast
Antwoord #79 Oktober 06, 2011, 10:10:56
edit2Rapporteer  
Ik heb ook mega eelt gekregen de laatste dagen. Ach, krijg je niets van....

Die gast in Duitsland wil die 8 niet lijkt mij, dus het zal wel omgeruild worden. QR lost bij mij heel goed, maar wat mij opviel is dat de kite nog veel druk houdt op de mini-5th lijn. De bar kan niet genoeg langs de lijnen omhoog schieten om de druk/power te lozen.

Verder vind ik het fijne kites, ik vaar de Method. Ik vermoed trouwens dat ik toch met de Ozone bar 2012 ga varen als deze uitkomt...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.