Tim_GTS5

|
Denk het wel @ wijk  Voor zaterdag: WIND: ZUIDWEST. LANDINWAARTS 10-15 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 15-20 KN, IN DE LOOP VAN DE OCHTEND OVERAL ENKELE KN TOENEMEND. DE WIND WORDT GELEIDELIJK VLAGERIG MET UITSCHIETERS TOT 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND. NA 18 UTC LANDINWAARTS MET 5 KN AFNEMEND.
|
|
|
|
surfingden

|
Rond een uur of elf ben ik ook op schell , weer ff een dagje knallen.
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
11u @ wijk pier lekker windje !
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ff naar schell voor een testsessie op de nieuwe 77 boardjes.
|
|
|
FlyingHigh

|
Iemand nu nog op Schell en dit leest???
|
|
|
franco

|
zo net teruch van schellinkhout, was erg druk veel surfers ook!!!!!!!!!!!!!!! maar toch nog de ruimte gevonden, nu als een ouwe man op de bank zo ff me wassen maar ben nu moet aan het verzamelen om de trap naar boven te nemen(ik ga gelijkvloers wonen) hahahaha was gezellig toppers, tot de volgende sessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
surfingden

|
Was een super dag op schell. (he beun waar was je nou?)
|
|
|
FlyingHigh

|
Super daggie gehad op Schell.  Om 7.30 uur begonnen met John, die echt voorzichtig deed......het eerste rakkie naar buiten. Daarna ging hij weer gewoon los met springen enzo  Nu maar hopen dat z'n pootje niet opzet vanavond. John balen dat hij om 10.30 uur al weg moest. Was toppie dat je er weer was dude...welcome back  Zelf nog ff verder wezen kiten en nog een flinke tijd met alle gasten zitten ouwenelen. Errrruuuggggg gezellig mannen. Daarna nog ff bij v/d berg een poncho en een neoprene(rubber) lange jas gehaald voor op de kant. Toen maar weer op huis aan gegaan, waar ik ontdekte dat ik mijn kite vergeten was  , dus ik weer naar Schell en terug. Nu lekker hangen op de bank 
|
|
|
|
franco

|
kite vergeten haha, hee als je met je vrouw/vriendin uit eten gaat merk je dan ook pas thuis dat zij nog daar is hehehehehe, maar gfelukkig heb je hem weer.
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer TOP op Schell..ruim 4 uur op het water gestaan ...wind was perfect goed gepowerd met mijn 9 mtr ...Was druk maar niet echt hinderlijk achter bij de dijk was het (weer ) goed te doen ..  Peter (PeeWee) was zijn nieuwe C4 aan het uitproberen en ging lekker ..verder werd er weer goed en hoog gesprongen het niveau op schell...gaat fors omhoog..  Even kijken of het morgen(middag) nog een beetje te doen er wordt wel een bak regen voorspeld.. Maar we zien het wel .. 
|
|
|
wimbers

Logs: 0 | 24 uur
|
Zo dan, texel was voor mij met de 10m park too much. Van de week dus maar een kleine unit erbij gaan regelen.. Want ik mis al die mooie dagen zo.. ( mischien ook een waveboard erbij, heb laatst mijn oude golfsurfboard stukgetrapt op een lichtweersessie  . )
|
|
|
FlyingHigh

|
kite vergeten haha, hee als je met je vrouw/vriendin uit eten gaat merk je dan ook pas thuis dat zij nog daar is hehehehehe, maar gfelukkig heb je hem weer.
Ooops das waar ook, die staat nog op de parkeerplaats.
|
|
|
PeeWee

|
 (schater_kitesmiley)Kite vergeten  Eerste meters met mijn 8m C4 gemaakt.. Eerste loopje ging weer lekker fout. Het is een achtje maar hij genereert toch wel een fikse pull door zijn snelheid. Eerst even wennen dan maar  See joes
|
|
|
joosie

|
top dag vandaag op schel, eerst de 9,5 maar dat was toch te zwaar, overgestapt op de 7,5 kahoona  was alweer aardig druk, voorspelt niet veel goed als het nog warmer wordt
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
tja na al die enthousiaste verhalen, voeg ik de mijne ook maar toe.... hele dag met de 9M gevaren, was echt super vandaag op swoody. ook weer gezellig op de kant met alle kitekings
|
|
|
@LaurenS

|
Alle kitekings, wist niet dat ik op Schell was vandaag 
|
|
|
FlyingHigh

|
Jawel Peter, jij hebt mij daarna nog die poncho aangewezen bij vd Berg. Tss dat je dat niet meer weet. Hebben ze ook pilletjes voor hoor 
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Wat een topdag op wijk met mooie cleane golven+vlakke stukken, superrr! 9m op korte lijnen ging weer lekker , strak en hard windje 
|
|
|
|
ditispablo

|
ik d8, wordt vast druk op schellie, maar op Wijk ook slalommen tussen smurfers, rafters, kayaks, golfsurfers en duitsers, maar was lekker daar ! Goed van John zeg top !
|
|
|