El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
de wind draaide naar het zuiden dus werd die side shore in Scheef, niet echt de meest zuivere windrichting daar. Degenen die naar de paalya gingen hebben goed gegokt, het was (Michiel even andere kant op kijken) GODDELIJK!
Maar wat was er nou te fokken dan daar?
|
|
|
d@ni

|
2e kamer? laten we eerst even de reaktie van de NKV bekijken, hoe is dit ontstaan, waar zit het lek (welke instantie is verantwoordelijk, hoe is het besluit tot stand gekomen etc.) Het is wel zo dat er snel wat moet worden gedaan, petitie is daarom top, zet wat druk op het gebeuren.
idd eerst maar reactie van NKV afwachten. De petitie is een manier om beweging te creëren. Die wijziging in de tekst zal ik straks proberen, Rudo  Edit : Tekst aangepast!
|
|
|
d@ni

|
@ Spoon : Topaktie man! Ik had niet ged8 dat het zo'n fakking vaart zou lopen! Ongeloofelijk!
|
|
|
Spoon

|
@ Spoon : Topaktie man! Ik had niet ged8 dat het zo'n fakking vaart zou lopen! Ongeloofelijk!
ere wie ere toekomt! Jij hebt de petitie opgezet, ik heb je alleen maar de link gegeven en de link doorgestuurd nadat jij hem online had gepletterd  ... (zullen we er een team actie van maken  ) idd loopt t goed!Ik hoop dat we er ook wat mee bereiken uiteindelijk...
|
|
|
d@ni

|
(zullen we er een team actie van maken  ) idd loopt t goed!Ik hoop dat we er ook wat mee bereiken uiteindelijk...  Dat is ff afwachten idd. De reacties zijn iig goed!
|
|
|
|
|
|
ROBST3R

|
dude's weetje wat ik niet snap: zaterdag was de wind op scheveningen niet eens hard, het was vlagerig + de mensen zijn daar zo asociaal dat ik werd bedreigd met "klappen".....
Wat deed je dan waardoor ze jou klappen wilden geven?
|
|
|
|
martijn

|
hahahahah, nu blijf ik er helemaal weg  dude's weetje wat ik niet snap: zaterdag was de wind op scheveningen niet eens hard, het was vlagerig + de mensen zijn daar zo asociaal dat ik werd bedreigd met "klappen".....
Wat deed je dan waardoor ze jou klappen wilden geven? niks, helemaal niks. Ik vondt het al te druk en heb bijna alleenmaar voorzichtig heen en weer gevaren en af en toe op de rustige plekjes gesprongen.... volgens die flikkers voer ik in de weg etc. mja, hun waren de stel lozers die 1000x hun kite in iemand anders parkeerde, niet normaal konden paseren etc.... blijkbaar zijn hun niet het passeer niveau van de slufter gewend, daar heb ik nl nog nooit commentaar gehad. Ook iemand stuurt zn kite terug zonder te kijken: bam door Johnno zn nieuwe lijnen... 2 lijnen gebroken.
|
|
|
NIELZZZZ

|
ik vaar normaal ook op scheef doordeweeks dan.. maar heb nooit last gehad van agressie,hoort ook niet echt bij de sport vind. zonde dat zulke dingen gebeuren
|
|
|
Alferink

|
Waarschijnlijk van die mannetjes die daar altijd komen en nu dachten ff de man te kunnen spelen door anderen ff te vertellen wat ze wel en niet moeten doen. Gewoon het zand in stampen dat soort lui.
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Ik vaar regelmatig op Scheef, autoplaya en slufter. Dit is afhankelijk hoe de wind staat en of ik van thuis of mijn werk kom. Ik kan niet echt zeggen dat op deze spots verschillend gevaren wordt of veel agressie heerst, overigens zie ik vaak op Scheef en de slufter dezelfde personen. Maar laten we eerlijk zijn iedereen maakt wel eens een inschatfoutje of heeft niet zijn dag, maar als je dan verkeert zit even een kerel zijn en je excusses aanbieden en samen doorgaan. (vrouwen hoeven dat niet daar zijn ze vrouw voor  ) Mijn ervaring is dat men op de slufter en op scheef zeer behelpzaam is en het gezellige medekiters zijn. Op de Autoplaya vind ik de sfeer verschillend, daar heb ik persoonlijk op een paar vaste kiters na steeds vaker het gevoel dat men minder behulpzaam is/wordt. Dit integenstelling tot de slufter en Scheef. Maar de Autoplaya blijft een supper spot, daarom zal ik daar toch blijven komen.
|
|
|
JO'Neill

|
Slufter was weer lekker vandaag! Net genoeg voor mn 10....was toch nog best druk geworden..
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Als het druk is heb je altijd op gevorderden spots dit soort "aggressie". Het wordt steeds drukker, en helaas gaat dit ten koste van de gezelligheid. Tot en met vorig jaar voer ik ook veel door de weeks op scheef, en dan is het er altijd gezellig. Maar op hele drukke dagen kom ik er niet meer. Dat van die klappen gaat wel heel ver, dat heb ik nog niet eerder gehoord, behalve dan van mijzelf voor die mof die Martijn's kite door midden heeft gevaren, waarna vals adres opgegeven te hebben, en die gast die de lijnen gemold heeft van Thomas Rabbit 
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
vrrrrrrinden het waait 16-19 knopen NW op de sluf, en de zon schijnt te schijnen.
|
|
|
Mr the Emperor

|
Het lijkt er alleen niet op dat hij gaat aanhouden de rest van de middag. Ach.... een uurtje varen is ook varen.
|
|
|
d@ni

|
Ik wil vanavond nog wel ff gaan naar paalya! Het ziet er alleen niet veelbelovend uit.
|
|
|
|
d@ni

|
 Weet ik toch  Wordt toch niks meer, anders is het vanaf 17.00 op paalya!
|
|
|
Spoon

|
morgenavond is het zeker ook niets?
|
|
|
|