Inschrijving NKV kitecamp Fehmarn 2013 open

Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #25 Maart 05, 2013, 22:22:30
edit2Rapporteer  
Nog even wat vraagjes

Heeft iemand een idee van de watertemperatuur op t moment dat we daar zijn? (vriendin is nog bezig met de waterstart)

Is het mogelijk om een caravan te delen met onbekenden als je je met 2 inschrijft?

Thats it!
audi

Antwoord #26 Maart 05, 2013, 22:33:55
edit2Rapporteer  
Vorig jaar was het goed te doen met wetsuit maar ik heb wel gehoord dat het die jaren er voor een stukje kouder was.
Maar omdat je vaak tot ver in het water kan staan lijkt het me geen probleem.
Delen zal zeker mogelijk zijn.
Altijd leuk als je met twee meiden mag delen. InLove
HaPe
Moderator

Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #27 Maart 05, 2013, 22:37:58
edit2Rapporteer  
Vorig jaar was de watertemperatuur op het randje van schoentjes aan of uit (voor een gevorderde).

Als je je met 2 personen inschrijft zal je inderdaad met 2 andere mensen in een caravan ingedeeld worden (behalve als je aangeeft met z'n 2en in een caravan te willen verblijven, en daarvoor betaald)

[edit] volgens een duiksite is het water in mei 14 graden
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #28 Maart 05, 2013, 22:56:20
edit2Rapporteer  
In Nederland ligt de watertemperatuur in die periode rond de 10gr, veel warmer dan dat zal het dus niet zijn tenzij we weer een zomerse aprilmaand krijgen.
berttt

Antwoord #29 Maart 05, 2013, 23:38:19
edit2Rapporteer  
Vorig jaar was het goed te doen met wetsuit maar ik heb wel gehoord dat het die jaren er voor een stukje kouder was.
Maar omdat je vaak tot ver in het water kan staan lijkt het me geen probleem.
Delen zal zeker mogelijk zijn.
Altijd leuk als je met twee meiden mag delen. InLove

Of je ligt met Evan in de camper en je moet met een bord in je broek slapen
Idefixe

Antwoord #30 Maart 06, 2013, 12:11:37
edit2Rapporteer  
Nog even wat vraagjes

Heeft iemand een idee van de watertemperatuur op t moment dat we daar zijn? (vriendin is nog bezig met de waterstart)

Is het mogelijk om een caravan te delen met onbekenden als je je met 2 inschrijft?

Thats it!

Als je je gewoon inschrijft met 2 personen kun je een voorkeur aangegeven met wie je in een caravan zit. Geef je geen voorkeur aan dan wordt je door de organisatie ingedeeld ( wel ff bij inschrijving vermelden dat je bij je vriendin in de caravan wil anders ligt zij straks in een andere caravan  Tongue   ) Ook is het mogelijk om met z'n tweetjes een hele caravan af te huren . Je betaald dan iets van € 42,00 per nacht en daar komt dan voor 2 personen ontbijtkosten bij. 
Dan nog ff de opmerking dat er ter plekke vaak veel geregeld kan worden. De organisatie en de mensen van de camping doen niet zo moeilijk.  ThumpsUp
Peer

Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #31 Maart 06, 2013, 13:04:09
edit2Rapporteer  
Zijn er mensen die kinderen mee nemen? Just checkin

Mijn oudste dochter (12) is jaloers en wil ook mee.. Ze kan bijna varen.... ( Lees: al wel aan de cable, en ze kan goed vliegeren en body draggen, nu toe aan kite en board samen...). Wanneer ze de enige jongeling is kom ik niet aan varen toe. Zijn er meer uit haar categorie dan kan ze zich daarmee vermaken in de uurtjes die ik op het water sta..

Ik neig ernaar haar een nee te verkopen... maar zal je net zien, kom ik daar blijkt er een immense jeugdafdeling te zijn...
Idefixe

Antwoord #32 Maart 09, 2013, 22:34:15
edit2Rapporteer  
ik weet dat Goonie sowieso met z'n hele familie komt : partner en drie kinderen waarvan er 2 kitesurfen.
Daarnaast worden kinderen altijd helemaal super in het hele geburen opgenomen ( dus dat komt wel goed)
HaPe
Moderator

Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #33 Maart 10, 2013, 00:09:39
edit2Rapporteer  
Sietse zal idd wel weer komen met de kinderen, en Roland heeft zich ook al ingeschreven met zijn zoontje.
Dat zal dus geen probleem zijn
Haring High Richardt

Antwoord #34 Maart 10, 2013, 01:41:37
edit2Rapporteer  
Lekker Low Budget genieten van alles wat met kitesurfen te maken heeft. Super mooie locaties, testmateriaal, veel plezier op en aan het water.  ThumpsUp
Hier vind je meer informatie

Wat is de uiterste datum dat je je kan inschrijven ???? 

Ik ben die hele week vrij maar heb geen zin om heen te gaan als het niet waait 
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #35 Maart 10, 2013, 07:55:13
edit2Rapporteer  
Dat is nog niet bekend Richard. Je kan jezelf ook natuurlijk inschrijven en netjes afmelden mocht het niet waaien en dat je dan niet wilt komen.
Idefixe

Antwoord #36 Maart 10, 2013, 11:27:03
edit2Rapporteer  
Wat is de uiterste datum dat je je kan inschrijven ???? 
Ik ben die hele week vrij maar heb geen zin om heen te gaan als het niet waait 

Echt zonder wind hebben we tijdens de voorgaande edities niet mee gemaakt. Wel hebben we een enkele keer het kitecamp eerder afgebroken omdat er geen wind meer was. Je betaald dan alleen de afgenomen dagen.
Het gaat natuurlijk in principe allemaal om het kitesurfen maar ook als er geen wind staat was er ieder jaar veel lol te beleven. En is het wat Marc zegt : Je kunt je altijd afmelden.
Yoram

Antwoord #37 Maart 12, 2013, 23:08:59
edit2Rapporteer  
Even een vraag, wat moet men invullen bij NKV kitesurfnummer als men die nog niet heeft ontvangen omdat je je pas hebt ingeschreven voor een NKV lidmaatschap?
Idefixe

Antwoord #38 Maart 12, 2013, 23:42:39
edit2Rapporteer  
gewoon: "aangemeld"  en dan later even een mailtje sturen met de juiste gegevens die je dan hebt ontvangen.
Yoram

Antwoord #39 Maart 12, 2013, 23:48:57
edit2Rapporteer  

Top, thanks  ThumpsUp
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #40 Maart 13, 2013, 01:50:30
edit2Rapporteer  
Ingeschreven samen met de vriendin, gaat mijn eerste NKV kitecamp worden dus ik ben erg benieuwd!
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #41 Maart 21, 2013, 18:20:51
edit2Rapporteer  
Het licht en geluid wordt onder handen genomen in het Palm Café op Camping Wulfener Hals. Kunnen we 's avonds weer mooi White Stripes - Seven nation army luisteren (hint hint).

Kortom schrijf je in want naast veel kite plezier is er ook nog genoeg ander plezier te maken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.