wereldnieuws!!!!!

Pagina's: << < (35/39) > >>

[Pepper]:

@Wimt: zoek hulp!!

Ten tijde van je "uitvindingen" zoals je pindaboard vonden de meesten je nog grappig en exentriek. Tegenwoordig ben je ronduit vervelend. Ondertussen help je Kitehigh om zeep door je af te zetten tegen commercie en reclame. Waren die lege advertentieblokken op Kitehigh je al eens opgevallen? Denk ook niet dat die snel gevuld gaan worden als Kitehigh dit soort lulkoek toestaat. Ik begrijp dan ook niet dat Evan, Lauw en de Mods dit accepteren. Founding Father Arjan schreef in 2004 al: "KiteHigh.nl is een kiteboardsite en dit willen we zo houden".

Als ik het voor het zeggen had: einde discussie en slotje er op!!!

Proost en gaaaap!


Wimt:

'De Muur' antwoord Dani-el: Wij begrijpen mekaar :-)

Kijk, ik ben bijna 50, zie er 10 jaar jonger uit, zegt men, omdat ik oa geen cola drink.
In deze leeftijdscategorie heb je 3 groepen:

1- De gedesillusioneerden, energieloos meeliftend met de commercie ( cola en zo).

2- De Bezadigden: tevreden, zit zijn tijd wel uit, maakt zich nergens meer druk om (geeft alleen om zichzelf).

3- En als best and last, waar ik natuurlijk bijhoor: die alles al hebben meegemaakt en dus ook geloven dat alles mogelijk. Dat niets is wat het lijkt. Dat complotten gewoon bij ons dagelijks leven horen. Iets wat de broekie-leeftijd nog niet weet.

Revoluties zijn vandaag de dag heel makkelijk te ontketenen, zeker met de hedendaagse technieken.
Voorbeeld: voor nog geen 100 euro kun je al een revolutie ontketenen: dat kost het leugendetectortje. Kun je om je hals hangen, en licht met 90% zekerheid rood op bij een leugen. Als dan een generaal tijdens een tv intervieuw continu rood zit op te flikkeren, kan ie opflikkeren en zijn medailles en epauletten achterlaten. Ook een tip: geef er 1 aan je schoonmoeder, kijken of ze je toch echt wel mag.
Zoals ik al zei: de leugen regeert nog, maar met zo' n simpel appje, ben je er snel vanaf

gebruikersnaam:

Beste Johan of Gaaap,
Wimt is Wimt. De Cruyff van Kitehigh. Onnavolgbaar, maar uiteindelijk altijd gelijk. Maak van jezelf geen Ten Have, je weet hoe dat afloopt. Mijn goedbedoelde advies aan jou: negeer Wimt, of weet m op waarde te schatten.  (up_kitesmiley)

Wimt:

Zo is het weer, bedankt Gebruikersnaam.
@ Johan: een redenen waarom hier minder belangstelling is, is dat je zelfs op de lounge nergens meer over kunt praten: ben hier vaak gedelete.
KH is overigens wel blij met mij, ik produceer ook leuke items.
En, al praat ik hier tegen reclame, de adverteerders zijn alleen maar geinteresseerd in ' hits', dus ongewild werk ik aardig mee :-).
 Dus, zoek zelf maar hulp: of stop maar zoeken. Ik help je voor 80 euro per uur ( van je geld af). :-).

jantjuuh:

Amen :D

Pagina's: << < (35/39) > >>