tom_beul
Gast
|
Ziet er goed uit! Alleen site is beetje traag. ..
|
|
|
Maurits

|
netjes man, site is niet zo super traag hoor, ik heb m bekeken op verschillende snelheden netwerken..
|
|
|
|
Morres

|
ciao zeggen is voor popies
|
|
|
kiting dude
Geen avatar
|
thnx man, moeten nog wa filmpjes komen van nu want al die filmpjes die er nu opstaan zijn ouden daar ben ik nog best slecht
ciao rens
|
|
|
|
|
|
|
arjanschip

|
heb je de layout zelf gemaakt?
|
|
|
Helm
Gast
|
Waar is toch die helm voor nodig in die filmpjes als je toch geen leash meer hebt ? 
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Ziet er top uit! Site loopt prima door, niet traag dus (bij mij althans) 
|
|
|
THA DUDE:P
Gast
|
ja ik droeg vroeger nog da helmpje omdat mijn broertje een gat in zijn kop kreeg:P, mja vandaar en ik heb zelf de lay-out gemaakt ja thnx
rens
|
|
|
Gj

|
www.northernair.nl voor alle noordelingen . ! check out the forum.. keep your kite high!
|
|
|
Erik de Berik

|
Hoe simpeler de site en hoe sneller die laad hoe langer mensen blijven hangen op je site.Ik vind dat jou site daar nu al aardig aan voldoet.Mooi gedaan en niet teveel tierelantijnen zodat je door de bomen de filmpjes niet meer kunt zien.Duidelijk,snel en overzichtelijk en goede content(inhoud) zijn de sleutels.TOP! 
|
|
|
THA DUDE
Gast
|
thnx (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex

|
Mooie site man  , die filmpjes zijn ook vet  ga zo door 
|
|
|
Micky

|
Ziet er goed uit en leuke muziek in de box (grinnik_kitesmiley) Site is bij mij ook snel, no problemo. Misschien idd je filmpjes ff snel up-daten..... 
|
|
|
|
Joshua

|
Om je website een heel stuk sneller te laten laden raad ik aan om de foto's bovenaan in photoshop (of een ander programma) te verkleinen, in plaats van het verkleinen in html. Dit zal zeker schelen in de laadtijd van je website!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
site is snel genoeg hoor, websites zijn leuk om mee te spelen maar vind m niet mooi en het menu is ontzettend irritant 
|
|
|
Kevin

|
Vind hem eerlijk gezeghd ook niet zo beetje te met een Prog gemaakt  Jongen maak het nou lekker met kladblok of zo  dus zelf typen  mzzl Kevin
|
|
|
|
Nicolas

|
flash is ook waardeloos! Kladgedoe + beetje flash is tha thing
|
|
|