26 juni, El Gounaaa gangers

Sherida

Antwoord #600 Juni 24, 2007, 22:34:36
edit2Rapporteer  
Gaat nu inderdaad helemaal goedkomen met de wind!  ThumpsUp Zit nu alleen een beetje te twijfelen tussen de 12-7 of 9-7 Waroo combinatie  loser, vooral voor het einde van de week..

12 uur bij de Burger King is goed!! Zie jullie dan daar..  YeSS
JorritPi

Antwoord #601 Juni 24, 2007, 22:40:18
edit2Rapporteer  
Gaat nu inderdaad helemaal goedkomen met de wind! ThumpsUp Zit nu alleen een beetje te twijfelen tussen de 12-7 of 9-7 Waroo combinatie loser, vooral voor het einde van de week..

12 uur bij de Burger King is goed!! Zie jullie dan daar.. YeSS

@Sherida , ik snap je punt helemaal. Maar ga eens na voor jezelf tot hoeveel knopen je, je 9 kan houden?
(HJ) MINI-ME

Antwoord #602 Juni 24, 2007, 22:52:09
edit2Rapporteer  

Bovendien betaal je bij "Martinair" per board 80,- euro dus wanneer je met Martinair gaat vliegen zou ik mijn keuze beperken tot 1 board loser

Wanneer je een grote boardbag waar je kites en boards in kunnen moet het toch niet uitmaken. Of je er nou een of twee mee neemt, blijft 80 euro's toch.

Dat maakt wel uit.... Heb navraag gedaan toen ik met Martinair moest vliegen en zij laten je dus niet betalen voor je kites maar wel voor je board en 2 boards is in dat geval dus gewoon 2x80 euro... Erg lullig maar als ze zich aan de regels gaan houden ben je dus de Sjors  :Smiley

In ieder geval wens ik jullie allemaal veel wind en een paar fijne dagen toe...
Have Fun  ThumpsUp
Sherida

Antwoord #603 Juni 24, 2007, 22:52:47
edit2Rapporteer  
Met die 9 kan ik varen vanaf 16 t/m 28 knopen.
 Kdenk dat ik die 12 houd tot een knoop of 17 á 18 en dan kan ik ook al met de 7 varen als het een beetje meezit  (grinnik_kitesmiley)
Kdoe wel gewoon de 12 en 7, zit nu toch al in de tas  ThumpsUp
JorritPi

Antwoord #604 Juni 24, 2007, 23:04:18
edit2Rapporteer  
12 en 7 lijkt mij ook de beste keus!  loser

Ik neem zelf mijn 12 en 8 mee.. Wel relaxed om zo'n klein kite maatje te hebben. Ik zie al 8Bft op het menu staan.
prokiter

Antwoord #605 Juni 24, 2007, 23:39:48
edit2Rapporteer  
Heyy,

Okay ben er net uit.

Ik neem gewoon mijn 2 boardjes mee....vlieg met transavia....maar je moet sowies niet zeggen dat je 2 boardje mee neemt...vragen ze ook niet....aan de balie gaan ze eerste intantie waarschijnlek moeilijk doen...dan bellen die dozen hun supervizor.....en dan zegt die (als het goed is) dat je ook moet betalen...en dan moet je nog steeds zeggen dat het op hun eigen site staat dat het gratis is tot 165 cm lang en binnen het bagage gewicht.....of je hebt net geluk en het is goed.....maja ik zie wel..... ThumpsUp

De burger king word wat moeielijk.....we vliegen 5 over 2 en je moet er 3 uur van te voren zijn.....ik wil er sowies heel erg vroeg zijn...dus ik ben dan al ingeject en door de douwane denk ik dan al.....dus mischien na de douwane nog een meeting.....???? Huh

Greetings...Pro KIter.... (hangloose_kitesmiley)
Sherida

Antwoord #606 Juni 24, 2007, 23:53:49
edit2Rapporteer  
Wanneer je ingecheckt bent hoef je nog niet meteen door de douane. Alleen het inchecken moet 3 uur van te voren.

Maar het was toch ook de Burger King die nadat je door de douane bent? Of is die d'r niet?
mightymark

Geen avatar

Antwoord #607 Juni 25, 2007, 00:32:02
edit2Rapporteer  
geen bier meer voor jorrit want er is wind  schater 12uur burger king is een goed plan!jorrit en ik vliegen al om 2uur dus wij zijn al iets eerder dan de rest richting de incheckbalie!

Ik heb ooit eens gehoord dat windfinder beter is dan windgure (zijn 2 andere soorten modellen) maar of het waar is?

http://www.windfinder.com/forecast/el_gouna

ohjah je kan me herkennen aan mijn boardbag en een brede smile op m'n gezicht  (grinnik_kitesmiley)
Sherida

Antwoord #608 Juni 25, 2007, 00:41:55
edit2Rapporteer  
Bijna iedereen vliegt om 14.05 uur. En op de Transavia site staat dat je je 3 uur van te voren in moet checken. Volgens mij vliegen alleen Marten en Pascal later?

Maarre waar zit die Burger King dan precies?
TtHoM@s

Antwoord #609 Juni 25, 2007, 01:28:34
edit2Rapporteer  
nog ff vragie  (tong_kitesmiley)     

boardbbag + handbagag gaat mischien niet passen bij mij
is boardbag + handbage + plus extra koffer geen bezwaar voor transavia het gaat toch aleen om gewicht?

morge nog ff grotere board bag lenen hope dat het past  ThumpsUp

12 uur burger king lijkt me leuk k zou aleen niet weten waar die zit (tong_kitesmiley)
dk23

Antwoord #610 Juni 25, 2007, 01:44:55
edit2Rapporteer  
windguru my ass.......

Er zou vandaag in het begin van de ochtend zo'n 13 knopen staan op workum, wij dus knetter vroeg opgestaan en na 200 km rijden om 0.900 op workum.  ThumpsUp.  Helemaal nog in de waan dat het een terugloop dagje zou worden, maar omdat we alle drie al lang niet meer waren geweest toch maar gegaan, stond er toch een dikke 18 to 20 knopen tot en met 14.30  Joepie chingching........ ThumpsUp  lekker gevaren dus.

windguru my ass dus.....en de laatste tijd steeds vaker heb ik het idee.

mightymark

Geen avatar

Antwoord #611 Juni 25, 2007, 01:50:05
edit2Rapporteer  
na de douane merken we het vanzelf wel wie er allemaal naar el gouna gaan ;-)
naja misschien slimmer om te verspreiden met inchecken :-P
hee marten als je boardje bij mij erbij moet moet je wel ff er voor 12en zijn,12 uur wil ik namelijk al bij de incheckbalie staan!
Burger king is er alleen bij het treinstation zo ver ik weet .
JorritPi

Antwoord #612 Juni 25, 2007, 01:50:46
edit2Rapporteer  
De reden dat je 3 uur van te voren aanwezig moet zijn (zeggen ze) is omdat je ze niet willen dat je het vliegtuig mist. Zo kan je dus ongeveer 2 uur vertraging hebben en nog het vliegtuig kunnen halen. (Ik heb vaak gevlogen, en dit was altijd zo)
Ik blijf er bij..Jorrit is er om 11:45 om in te checken. kga niet 3 uur wachten.. Bye the way.

Je kunt inchecken maar dat betekend niet dat je gelijk door de douane hoeft. We kunnen na inchecken gewoon naar de Burgerking en later door de douane. (Als we willen).  Er is wel een MC Donalds achter de douane, bij vertrek hal 3, boven. loser

Windguru of Windfinder....Windfinder zit er meestal nog meer naast. Windguru geeft vrijwel altijd te weinig op in NL en Windfinder NOG minder.
prokiter

Antwoord #613 Juni 25, 2007, 01:51:10
edit2Rapporteer  
Heyy,

Volgensmij heb je geen burger king meer na de douane

Maar je hebt na de douwane wel een Mac...en Cafe Amsterdam...en dies erug gezellig.... ThumpsUp

Mischien dat ook wat....????

Ik wil namelijk optijd door de douwane want wil nog effe winkeltjes struinene enzo...en ik ben er waarschijnlek zwaar vroeg dus ga niet de hele tijd voor de douane zitten..... (sealedlips_kitesmiley)

Volgensmij doen ze niet moeilijk over een board bag en een extra koffer...als je maar binnen de 20kg blijft....daarom heb ik het voordeel dat mijn boardbag ruim 20kg mag zijn...en dan hou ik nog bijvoorbeeld 15kg over voor mijn koffer...omdat ik met mijn vriendin samen vlieg word dus de bagage limiet alsware samen gevoegt....let er alleen wel op dat je koffer/board bag max 30kg mag zijn...want dat is de max gewicht die de mensen mogen tillen...!!!!!

Greetings...Pro KIter..... (hangloose_kitesmiley)
JorritPi

Antwoord #614 Juni 25, 2007, 01:56:30
edit2Rapporteer  
OK!! Zullen we dan bij Café Amsterdam afspreken (als we bij vertrekhal 3 inchecken) !! Mijn ex heeft daar jaren gewerkt en het is inderdaad gezellig. VEEL gezelliger dan voor de douane en al helemaal gezelliger dan de Burgerking of de MC!!  (sealedlips_kitesmiley)

JorritPi

Antwoord #615 Juni 25, 2007, 02:05:40
edit2Rapporteer  
PS: Houdt rekening met vertraging dinsdag. Aangezien er 32 knopen worden voorspeld met zware windstoten tot 80 km/h.
Eergisteren was ik ook op Schiphol om een vriendin op het vliegtuig te zetten en zij had door de regen en onweer 3 uur vertraging.

Maar ik wil de pret niet alvast bederfen natuurlijk. dus ik zeg: dat gebeurd ons natuurlijk niet!  ThumpsUp Joepie

@ Mark, en een biertje voor onderweg dan?  (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
emieck

Antwoord #616 Juni 25, 2007, 02:32:50
edit2Rapporteer  
oke jongens en meisjes, ff duidelijkheid, wat gaan we doen? we kunne kiezen uit burger king voor de douane, de mac na de douane, of cafe amsterdam na de douane? we spreken in ieder geval dan af om 12.00! laat maar weten maar zoalang het maar duidelijk is!

ik zeg: aloha!
prokiter

Antwoord #617 Juni 25, 2007, 02:35:37
edit2Rapporteer  
Heyy,

Okay....ik weet niet hoever Cafe Amsterdam lopen is vanaf waar wij door de douane gaan.....maar mijn voorkeur gaat uit naar Cafe Amsterdam.... ThumpsUp

Ik hoor het wel weer..... ThumpsUp

Ik ga morgen toch proberen mijn 17m2 er effe in te proppen en dan kijken wat hij gaat wegen..... ThumpsUp

Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
emieck

Antwoord #618 Juni 25, 2007, 02:51:24
edit2Rapporteer  
gast heb je ondertussen gekeken hoe de wind is toegenomen?! ik denk dat je m echt niet nodig zal hebben, als je ruimte over hebt en niet over t gewicht gaat, ja dan zal ik m ook meenemen maare anders echt niet hoor!
mightymark

Geen avatar

Antwoord #619 Juni 25, 2007, 03:11:50
edit2Rapporteer  
cafe amsterdam dus....
1 biertje onderweg is ok..straks worden we het vliegtuig uitgekikt omdat we teveel gezopen hebben hahahah
tijd om een hoop ellende achter te laten hahaha.morgen nog ff naar mijn afstudeerthesis kijken en dan geloof ik het wel!
JorritPi

Antwoord #620 Juni 25, 2007, 03:12:47
edit2Rapporteer  
@ Prokiter, ik ben het helemaal met je eens....Café Amsterdam. Lekker biertje er bij. Gezellig in een Café. Ik word al misselijk als ik aan die MC lucht denk.  (sealedlips_kitesmiley)

prokiter

Antwoord #621 Juni 25, 2007, 03:12:55
edit2Rapporteer  
Heyy,

Jah....waar kijk je dan...want mij valt het nog tegen op windguru enzo.... Huh

Dan maar gewoon 2 plankjes mee nemen..... ThumpsUp

Dr zijn niet echt uitgaans gelegenheden ofwel...????  Zit nog te twijfelen of ik nog schoenen mee zal nemen....ben echt een blote voeten mens..... loser (grinnik_kitesmiley)   )

Greetings...Pro KIter.... (hangloose_kitesmiley)
Wie?
Gast
Antwoord #622 Juni 25, 2007, 03:26:30
edit2Rapporteer  
Maar burger king is zo lkker:O
JorritPi

Antwoord #623 Juni 25, 2007, 03:30:29
edit2Rapporteer  
Schoentjes voor de zekerheid misschien?  loser

Er is een discotheek bij het hotel. en er is nog een leuke avond in het stadje die we niet mogen missen als ie er is als wij er zijn. Er hangen dan allemaal advertenties in de Hotels, wat ik heb gehoord.  Joepie
Wie?
Gast
Antwoord #624 Juni 25, 2007, 03:32:40
edit2Rapporteer  
Tja...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.