KITELES

pimpoldi

Januari 16, 2008, 04:26:09
edit2Rapporteer  
hallo, ik ben egt onwijs enthousiast geworden en ik wil zo snel mogelijk een kitesurf les nemen. aagezien het water nog een beetje koud is vroeg ik me af vanaf wanneer beginnen de kitescholen weer met lesgeven ?? kan je daar ook met je eigen materiaal lessen????
greetz pim
*Maximus*

Antwoord #1 Januari 16, 2008, 04:30:13
edit2Rapporteer  
hee pim,

de lessen binnen meest eind maart begin april (ligt natuurlijk aan de temperatuur).

je kan altijd met eigen materiaal lessen alleen heb je dan wel het probleem dat je spullen niet verzekerd zijn en de leraar er niet (misschien wel) mee weet om te gaan).

waar woon je ? oostvoorne is goede beginners plek.
surfensoul.nl zit er ook, goede school!

gr. max

pimpoldi

Antwoord #2 Januari 16, 2008, 04:33:11
edit2Rapporteer  
ik won in lisse vlakbij noordwijk
naja dan les ik wel niet met me eigen spullen wel handig om met een les dat je spullen verzekerd zijn
michiel v geel

Antwoord #3 Januari 16, 2008, 04:52:46
edit2Rapporteer  
o dan kan je goed in de buurt lessen

je hebt www.dekiteschool.nl die starten hun lessen rond maart weer
en je hebt www.beachbreak.nl daar weet ik niet van waneer ze starten
pimpoldi

Antwoord #4 Januari 16, 2008, 04:55:12
edit2Rapporteer  
over beachbreak had ik wat gehoord toen in in de shop ws fly-high
ga ik ff kijke op de site
bedankt voor de reactie
Antwoord #5 Januari 16, 2008, 06:59:07
edit2Rapporteer  
kom naar curacao  Grin
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #6 Januari 16, 2008, 15:24:20
edit2Rapporteer  
doe Hank de groeten
diederik

Antwoord #7 Januari 17, 2008, 19:00:42
edit2Rapporteer  
zolang je niet bij kitesurfschool.nl van harry vogelenzang gaat lessen zit je goed, het is namelijk een onverantwoordeljike fabriek die alleen uit is op winst, daar komt nog bij dat die harry echt een kl**tzak is!
rikdekker

Antwoord #8 Januari 17, 2008, 19:03:35
edit2Rapporteer  
zo, diederik, dat is wel duidelijk.

zal zo wel slotje opkomen aangezien morris op kitehigh woont ongeveer Grin  (niets ten nadele van morris overigens!)
grover

Antwoord #9 Januari 17, 2008, 20:50:39
edit2Rapporteer  
hey,

oke ik ken harry zelf niet persoonlijk en ik weet ook niet of zijn school goed is ja of te nee. maar ik weet wel dat hij zelf ook vaak op dit forum te vinden is. een beetje respect mag wel en het was ook niet nodig om die opmerking te maken. je gooit iemand die een bedrijf wil runnen zijn glazen in.

wees slimmer

groetjes joost
michiel v geel

Antwoord #10 Januari 17, 2008, 20:54:31
edit2Rapporteer  
het feit dat harry anders les geeft dan een gemiddelde school hoeft niet te betekenen dat er slecht lesgegeven word

ik hoor zelf zeer wisselende verhalen over harry, mijn broer heeft zelf ook een les bij hem gevolgd en die was helemaal inorde.

ik weet dat je zowel bij dekiteschool als bij beachbreak goed zit kwa lessen
Lex

Antwoord #11 Januari 17, 2008, 23:34:38
edit2Rapporteer  
Ik weet ook dat je goed zit bij Harry met lessen! Ik kom elk weekend op het auostrand in het lesseizoen, zie dus genoeg lessen en heb daar nog nooit onverantwoorde toestanden gezien, daar komt nog bij dat de lessers altijd met een big smile op hun gezicht OP het water staan, en niet in het water liggen. Kennelijk geven ze zo goed les dat 60 procent van de lesser hun eerste les een stukje gevaren heeft! Zomaar hier lopen roepen dat Harry een klootzak is is ook een beetje zielig vind je niet?

Lijkt me leuk als je je mening even wilt onderbouwen Diederik.
michiel v geel

Antwoord #12 Januari 17, 2008, 23:46:56
edit2Rapporteer  
als hij zijn instructeurs goed kunnen lesgeven, kan hij nogsteeds een klootzak zijn hoor

dat heeft dan weer niks met het lesgeven te maken
semen

Antwoord #13 Januari 17, 2008, 23:52:49
edit2Rapporteer  
Idd spons; jij bent best wel een aardige jongen, ....

Sorry chiel, ik kon het niet laten.
Ga je mee als kitecaddy naar CT?
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Antwoord #14 Januari 18, 2008, 00:35:55
edit2Rapporteer  
Hi jongens,

ik heb geen probleem dat Diederik Harry "IK" een klooooo vindt .

Zolang maar een paar mensen zijn is niks aan de hand voor de anderen nog bedankt de meeste mensen ken mee toch niet.

Hi Diederik ga zo door intussen ga ik weer kiten en preek je de 26 april reserveren kan via de site.

Ciao
Harry

pimpoldi

Antwoord #15 Januari 18, 2008, 01:58:37
edit2Rapporteer  
haha wat een gelul allemaal jongens ik baal dat et lesseizoen nog niet begint en dat et nog zo koud is@!!!
michiel v geel

Antwoord #16 Januari 18, 2008, 02:29:42
edit2Rapporteer  
ik ken het gevoel maar het is beter om nu even te wachten want het is nu totaal onverantwoord om nu les te geven
pimpoldi

Antwoord #17 Januari 18, 2008, 02:35:31
edit2Rapporteer  
haha ja psies
diederik

Antwoord #18 Januari 18, 2008, 02:51:33
edit2Rapporteer  
oke was weer kort door de bocht, laat ik zeggen dat ik veel onredelijke, onverantwoorde en zeker onvriendelijke reacties/ascosiale praktijken met dhr. Vogelenzang gezien/ervaren heb.

Laat ik hem dan maar onvriendelijk/onverantwoordelijk persoon noemen.
michiel v geel

Antwoord #19 Januari 18, 2008, 02:56:17
edit2Rapporteer  
diederik

ik vind het persoonlijk als jij harry wil aanvallen, maar waarom hier

ik weet zeker dat je hem wel aan te telefoon kan krijgen als je goed zoekt en dan ga je daar even de waarheid vertellen, dan kan hij zichzelf gelijk duidelijk verdedigen
michiel v geel

Antwoord #20 Januari 18, 2008, 14:26:15
edit2Rapporteer  
Idd spons; jij bent best wel een aardige jongen, ....

Sorry chiel, ik kon het niet laten.
Ga je mee als kitecaddy naar CT?

dude ik was nog meegegaan als je kitebitch maar school moet dit jaar ff knallen, nu ff cijfers halen als 9,2tjes Grin betekend dat ik van de zomer lekker los ga

gaan we nog ff varen als je binnekort weer in het land bent? call me
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Antwoord #21 Januari 18, 2008, 16:05:51
edit2Rapporteer  
Hi Diederik,

Lang geleden was jij lekker bezig met kiten tussen de lessen door en zoals toen en nu zal ik een keer vriendelijk vragen om hoog aan de wind te kiten maar nee jij vondt tussen de lessen lekker makelijk DAN HELAAS ZAL IK OP EEN ANDERE MANIER MOETEN toen gedaan en ik zal nu ook nog doen.

Komt super onvriendelijk over maar wel veilig voor de mensen die lessen geven en nemen niet vergeten ik kom op het autostrand niet om vrienden te maken maar om te werken.

Sorry bij deze en mocht iets anders zijn kan jij altijd mij aanspreken ik ben +- elke dag op het strand.

Ciao
Harry

Ps: ga de Nobile kites testen !!!!

Eind en tot April.
Morres

Antwoord #22 Januari 18, 2008, 18:06:25
edit2Rapporteer  
Getting way off-topic here.
Slotje voor deze thee-krans Wink
Geronimo79

Antwoord #23 Januari 18, 2008, 18:13:12
edit2Rapporteer  
Respect aan Harry..... weet niet of ik zo zou reageren...
Ik denk niet dat er scholen zijn die echt slecht zijn. Maar vind et slecht van je diederik dat je een school, dus ook deze meneer zijn inkomen loopt te bashen in het openbaar.. een topic wat je bevindingen zijn tijdens je lessen daar.. zou ik kunnen begrijpen. Maar dit is gewoon wat extra zinloos.

Nobile kites testen.... vertel er eens wat over..

Ondabeach

Antwoord #24 Januari 18, 2008, 20:51:49
edit2Rapporteer  
Hey Harry.. laat je het ons nog ff weten als je die Nobile kites hebt getest... lekker weertje daar?

Soms is het nodig om iemant ff wakker te schudden, schreeuwen of aanspreken hoort daarbij. Komt niet echt vriendelijk over maar het doel is wel bereikt. Een ongeluk is zo gebeurd.
persoonlijk heb ik daar geen problemen mee. Achteraf samen een biertje en alles is weer okay. kitesurfschool.nl is gewoon een goeie school. Kijk ff op de links pagina voor meer info over de verschillende scholen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.