Nathan
Geen avatar
|
Ik zal nog wat over mezelf vertellen. Ik ben Nathan Goossens, 17jr, kitesurf sinds zomervakantie 2006. Ik woon in eindhoven daarom kan ik niet vaak kiteh. Ik heb lessen gehad ik kan het nu zelfstandig en ik leer snel volgens de instructeur. Ik ben fanatiek in sporten en houd niet zo van zuip en lambal vakanties. Wil je nog meer weten vraag maar raak.
|
|
|
Lex

|
Nederland lijkt me zowiezo geen optie qua wind....alhoewel mischien de wadden dan wat zijn. Mocht je je toch bedenken, ga lekker mee naar Egypte! 
|
|
|
Idefixe

|
Nederland lijkt me zowiezo geen optie qua wind.... vorig jaar 4 weken zomervakantie in NL. Van de in totaal 30 dagen er 24 GOED kunnen varen.
|
|
|
Lex

|
Ok, dan heb je het goed getroffen. Welke maand was dat dan?
|
|
|
Molliebollie

|
Dat was inderdaad net in de maand dat ik in Tarifa zat, waar de eerste week de wind ver te zoeken was  Balen, maarja, kan gebeuren. Ik kan je trouwens vertellen dat Spanje niet veel goedkoper zal zijn dan Egypte (als je met het vliegtuig gaat en op de camping staat)
|
|
|
|
Idefixe

|
was volgens mij juni + 1e week van augustus. In die eerste week van augustus zat overigens een superzondag: dik in de 20 graden en vanaf 'smiddags zo'n uurtje of 1300 een dikke 18 knp..................
|
|
|
piede

|
was volgens mij juni + 1e week van augustus. In die eerste week van augustus zat overigens een superzondag: dik in de 20 graden en vanaf 'smiddags zo'n uurtje of 1300 een dikke 18 knp.................. Daar zaten wel meer kneitervette dagen in, maar dan moet je natuurlijk wel op het wad zijn 
|
|
|
Nathan
Geen avatar
|
Heey lex, Dus jij gaat naar Egypte  . Staat er een topic over die reis? Kan ik even een kijkje nemen en overleggen thuis of ik mag. Het lijkt me wel leuk. Ik ben alleen nog niet zo'n top kiter. Hoe is het niveau van jou en de groep waarmee je naar egypte gaat?
|
|
|
|
mbetz

|
Nathan, Probeer eens Sardinie (Porto Pollo). Daar heb je altijd wind, 'smiddags alrtijd 12-15 knopen en af en toe als er mistral staat ook 30+ knopen. Verder natuurlijk de lekkere italiaanse sfeer 'savonds pizza eten etc. Naar Sardinie kom je vanaf Genua met de boot. Eindhoven Genua is denk ik ongeveer 1400KM, de bootovertocht duurt een nacht. Rond POrto Pollo kun je goed kamperen of huisjes huren. In tegenstelling tot veel plaatsen in Frankrijk en Spanje is Kiten toegestaan en goed georganiseerd op Sardinie. POrto Pollo heeft een grote Kite Zone. Verder is Porto Pollo erg veilig om te kiten en als je golven zoekt vind je die in Marina Della Rosa of andere plaatsen aan de westkustl In de laatse uitgave van KiteBoarder.de staat een uitgebreid artikel ofer kiten op Sardinie!
Als je vragen hebt stuur dan maar een mailtje
Mike
|
|
|
Nathan
Geen avatar
|
Dankje gerben ik zal eens kijken. Mbetz, woow dat klinkt wel als het walhalla. Ik ga zekr ff kijken. Ik zit ermee dat ik niemand ken waarmee ik zou kunnen gaan en ik heb geen zin meer om met mijn ouders op vakantie te gaan;)ken je misschien nog een site met dit soort forums?
Groetjes nathan.
|
|
|
|