Kitehigh.nl Meeting on the Beach

Maurice_lannee

Berichten: 243
Antwoord #50 Maart 15, 2004, 18:20:27
edit2Rapporteer  
Hallow daar ben ik maar weer eens even 8) ik weet niet meer waar ik het had gelezen hier op het forum maar iemand zei als een reply op een post van "Is er niet een mogelijkheid gelijk tijdens de meeting ook een soort van promotie van de sport te houden"
Het lijkt me opzich best een top plan maar hoe krijg je het voor elkaar dat men langs gaat komen?
Berichten in de plaatselijke krant ofzo? Het is opzich best een cool idee. Zo kan je de mensen echt duidelijk laten zien van wat wij nou eigelijk uitspoken op het water toch? ??? :Smiley
Misschien in samenwerking met NKV? hmmm ik begin volgens mij echt een beetje op hol te slaan  ;D
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #51 Maart 15, 2004, 23:38:39
edit2Rapporteer  
Lijkt me geen reet aan en ik mag toch niet komen!
Is het autostrand dan ook toegankelijk voor rolstoelers?
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #52 Maart 15, 2004, 23:50:36
edit2Rapporteer  
Onzin Brunottibob, iedereen is welkom. Wanneer jij tegen die tijd in een rolstoel zit, draag ik je persoonlijk in de brandweergreep over het strand.

Tof dat jullie zo enthousiast zijn. Binnenkort hebben we een plan van aanpak voor de 'KiteHigh Start Season Meeting.'

Hoi,
Arjan
Ruudje!

Geen avatar

Berichten: 130
Antwoord #53 Maart 16, 2004, 10:42:54
edit2Rapporteer  
 ;D Nou....als ik dit stuk zo lees gaat het een leuke dag worden...ik ben zeker van de partij!!  
Wat betreft de locatie...centraal is wel zo handig....het maakt voor mij niet uit...als iemand uit omg. Den Haag wil meerijden...roep het maar...ik pik je wel op ofzo! Want...hoe meer kiters hoe meer...FUN!!!
 ;D ;D ;D
(het lijkt mij ook wel eens leuk de gezichten achter de namen te zien! )

Grrtzz,
Ruud
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #54 Maart 16, 2004, 11:08:06
edit2Rapporteer  
Lijkt me echt een reuze goed plan Wink ;D ik ben er ook, waar zal het waarschijnlik zijn? autoplaya? en dat idee van die kitehigh lycra's is ook wel leuk
Laters Tim T
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #55 Maart 16, 2004, 11:08:26
edit2Rapporteer  
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
dow-rhino2

Berichten: 174
Antwoord #56 Maart 20, 2004, 22:39:00
edit2Rapporteer  
supergoed plan als ik vervoer kan regelen en ik niet iets anders te doen heb ben in van de partij.en misshcien word ik binnekort instructeur dus dan hebben de dames een officiele instructeur:p
jan peter
Gast
Antwoord #57 Maart 21, 2004, 03:00:05
edit2Rapporteer  
ben er zeker bij, volgens mij is het gewoon iedereen die nu ook op de autoplaya surft ;D
Alex

Berichten: 321
Antwoord #58 Maart 21, 2004, 16:04:07
edit2Rapporteer  
Het is een KITEHIGH.NL meeting hoor, Jan Peter ik las net dat jij dit een slecht forum vind. Ga je het weer goed maken met een biefstukje???
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #59 Maart 21, 2004, 16:18:09
edit2Rapporteer  
ik ben niet van autoplaya!
jan peter
Gast
Antwoord #60 Maart 22, 2004, 03:37:02
edit2Rapporteer  
no hard feelings hoor, maar af en toe is dit forum zo zoetsappig, maar ik ga het goed maken door m'n hele truck vol te gooien met kneuzen die in de omgeving van leiden wonen en zonder vervoer zitten en ze persoonlijk de hele dag in de gaten houden ;D
Maurice_lannee

Berichten: 243
Antwoord #61 Maart 22, 2004, 10:18:52
edit2Rapporteer  
Same here ben ook nie van autoplaya. Maaruhm als die dag toevallig iemand rond de buurt van Aalsmeer amstelveen of amsterdam komt mij op kenne pikke  :Smiley 8)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.