Rowin

|
Helemaal gelijk Lennart! Voor de mensen hier, ik woon bij hem om de hoek, dus dit geldt ook voor mij helaas. Mensen in de buurt van Deventer? Beetje carpoolen is nooit weg (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Psychotic

|
Dudes, volgend seisoen een oto, helf van de brandstof lappen en je rijd mee  Maar ik zit ook voornamelijk in het binnenland helaas tot die tijd 
|
|
|
|
litewave

|
Sleutels bij laten maken van je pa's auto 
|
|
|
|
NickY!

|
tjo ik heb dat ook alleen nu geluk dat me zus ook kite en wel een auto heeft!!!
|
|
|
kitestertje

|
ik heb ook dat probleem .... héél irritant
|
|
|
Tom Kite

|
Bekend probleem (huilen_kitesmiley) ik woon dan gelukkig 7 km van het strand, dus ga binnenkort een karretje maken voor achter mijn fiets zodat ik zelf lekker kan gaan kiten wanneer ik wil 
|
|
|
Merc
Gast
|
Dat jochie is 15  Tegenwoordig ziet de jeugd er zo lang en ouder uit! ha ha ha
|
|
|
reconnect
Gast
|
ik ken ook het probleem en ik ben ook 15. ma ik krijg als ik 16 ben een scooter en dan ga ik daar wel mee naar de spots 
|
|
|
Glenn Black

|
ZOOO!!! ik wilde laatst ook al een topic hierover beginnen!!!..maar Ik ben 25 en heb geen auto!!!( kan het niet betalen!!!) en woon in Utrecht.Een paar x met de trein gedaan..niet te doen met al je shit!! en dan weer terug met al je natte spul..
Wat een rare sport..ben echt afhankelijk van vrienden die ook dan gaan.. (gelukkig kan dit nog wel vaak genoeg.)
Moet dan toch een andere sport gaan zoeken... ??
nneehhh!!! dan maar liever afwachten..
|
|
|
Darkwing
Gast
|
het is echt altijd het zelfde verhaal bij mij he (huilen_kitesmiley)  ik ben 15 jaar en kan dus moeilijk met de auto lekker doordeweeks naar het strand crossen ... laat ik nou ook nog is focking helemaal in het oosten woonen ... dus moet ik het altijd van me pa hebben of de pa van mijn kite maatje die ons dan naar het strand brenkt want de trein is ook zo focking duur ... dus mijn vraag is zijn er nou veel mensen hier op het forum last van hebben  en is daar geen oplossing voor ofzo Ja, heb ik ook last van (huilen_kitesmiley) Eerste wat ik doe als ik 18 ben is verhuizen naar het strand. Pffft..... Tsja, de trein is duur, maarja, je moet toch wat he.....
|
|
|
Rowin

|
Ja, heb ik ook last van (huilen_kitesmiley) Eerst wat ik doe als ik 18 ben is verhuizen naar het strand. Pffft.....
Tsja, de trein is duur, maarja, je moet toch wat he..... Klopt! Maar dan ga je elke week naar strand, of soms 2x. En als ik de trein pak en daarna nog stukje bus kost dat ongeveer 50 euro één dagje strand. En dan wil je ook nog eens een nieuwe kite kopen. Kijk dan houd het op voor ons (tong_kitesmiley) (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Ja, heb ik ook last van (huilen_kitesmiley) Eerst wat ik doe als ik 18 ben is verhuizen naar het strand. Pffft.....
Tsja, de trein is duur, maarja, je moet toch wat he..... Klopt! Maar dan ga je elke week naar strand, of soms 2x. En als ik de trein pak en daarna nog stukje bus kost dat ongeveer 50 euro één dagje strand. En dan wil je ook nog eens een nieuwe kite kopen. Kijk dan houd het op voor ons (tong_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) Stukje bus? Naar zandvoort kan je gewoon helemaal met de trein. Of je gaat naar een wat groter station (kan je altijd makkelijk komen, zonder vaak overstappen) en je regelt dat iemand je daar ophaalt! Van deventer kan je heel makkelijk naar Rotterdam of Haarlem(zandvoort)
|
|
|
lennart

|
Tsja, de trein is duur, maarja, je moet toch wat he..... Klopt! Maar dan ga je elke week naar strand, of soms 2x. En als ik de trein pak en daarna nog stukje bus kost dat ongeveer 50 euro één dagje strand. En dan wil je ook nog eens een nieuwe kite kopen. Kijk dan houd het op voor ons (tong_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) Stukje bus? Naar zandvoort kan je gewoon helemaal met de trein. Of je gaat naar een wat groter station (kan je altijd makkelijk komen, zonder vaak overstappen) en je regelt dat iemand je daar ophaalt! Van deventer kan je heel makkelijk naar Rotterdam of Haarlem(zandvoort) dat is idd waar maarja dat is wel ff 30 euro en dat doe je niet even leuk een weekendje als er wind staat
|
|
|
RH

|
dat is idd waar maarja dat is wel ff 30 euro en dat doe je niet even leuk een weekendje als er wind staat
Waar komt toch dat idee vandaan dat met de auto gratis zou zijn? In je eentje in een auto is ongeveer net zo duur als treinreizen
|
|
|
Dikkiedik

|
Ik heb het ook heel lang zonder auto uitgehouden, maar zeer frustererend of altijd maar afhankelijk te zijn. In mijn geval van mn ouders waarvan ik de auto altijd gratis mag lenen. Hoevaak ik al niet gefrustreerd thuis moest blijven terwijl het vet waaide, en dat het na je werk de moeite niet meer is omdat ik eerst nog een 1,5 uur moest reizen. Het is vaak kiezen tussen of dicht bij het strand wonen, of dicht bij je werk. Maar woon je dichtbij het strand, moet je eerst nog lang vanuit je werk reizen en als je thuis bent dan is het de moeite niet meer. Nu woonde ik dicht bij werk, ver van het strand met openbaar vervoer. Maarrr heb eindelijk een autootje dus kan alle schade gaan inhalen Mensen vanuit Zaandam/Amsterdam mogen altijd een beroep op me doen ivm bezinekosten  Tip voor de topicstarter: zo spoedig mogelijk op kamers gaan en gaan studeren bij de kust, rotterdam ofzo, lekker dichtbij scheveningen 
|
|
|
kitestertje

|
op je 15de op kamers... leuk man ;p
|
|
|
justkitehigh

|
oplossing = net als mij geluk hebben dat je beste vriend een strandhuisje heb en dat je spullen daar mogen liggen, en je mag er ook nog eens de hele zomer wonen en slapen. Nou werk ik ook nog eens 2 meter van het strandhuisje dus miijn geluk kon en kan deze zomer niet meer op. En ander alternatief is een fietskarretje heb je meteen goede warming up 
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
ach en wee. gelukkig staat mijn auto wel eens tot jullie beschikking, alleen tja moet ook wel eens werken om de overige kosten naast die van bezine te betalen. maar de keer dat je dan lekker kan knallen geniet je zeker weten!!!
|
|
|
Passie

|
ik heb 't geluk dat ik in 15 minut op 4 spots zit.. maar met de fiets is dat nog niet te doen . met al je stuff
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Je moet maar zo denken, als je zou voetballen ben je afhankelijk van 24 anderen (21 andere spelers, iemand met een fluitje en twee mafkezen met een vlag) voordat je pas een potje kan voetballen
en dan mag je uiteindelijk 2 keer 45 minuten achter een bal aan rennen
Neeeee zo slecht hebben wij het nog niet toch?
|
|
|
lennart

|
jarno als je het zo bekijkt hebben wij het zeker nit slecht  maarja zonder vervoer valt er ook moeilijk te kiten 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Jarno, zeer fijne analyse, heel goed :-))
|
|
|