Na veel getwijfel

xav

Geen avatar

Augustus 19, 2006, 04:29:41
edit2Rapporteer  
Hoewel ik het liefst natuurlijk alles zelf doe heb ik toch maar besloten om een beetje hulp van buiten af te vragen.  (of ik het krijg is toch een tweede)

Ik heb nu mijn kern balsa uitgesneden en van sidewalls voorzien. Nu moet de kern geshaped worden.

aangezien ik voor een kapitaal toch maar carbon heb gekocht (misschien idd niet slim omdat er genoeg andere alternatieven zijn) wil ik dit board ook echt perfect maken. Heb tevens niet erg veel tijd meer, en wil het liefst deze zomer nog lamineren. Dus mijn vraag.

Is er misschien iemand die tegen een kleine vergoeding en een groot eerbetoon mijn boardje door zijn 3d shape tafel wil halen.  heb zelf geen geld en tijd meer om er zelf een te fixen. Vergoeding kan tevens in materiaal bijv.... carbon of balsa.

Wanneer iemand me wil helpen laat het me weten dan laat ik mijn negotiator contact met je opnemen.

Vriendelijke groet,

Xav
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #1 Augustus 19, 2006, 13:14:01
edit2Rapporteer  
Hey Xav,

Je mag mijn tafeltje wel ff lenen!! Noproblemo! Ik heb op de korte termijn toch geen bouwplannen.
Mail me maar ff. 

LeonB

Antwoord #2 Augustus 27, 2006, 00:53:42
edit2Rapporteer  
Xav aan het 3D shapen op mijn tafeltje.... (grinnik_kitesmiley)

Dit gaat helemaal goedkomen. Voor mij was het ook de eerste keer dat ik met Balsa heb geshaped.
Toch wel anders dan PVC.
Elevation

Antwoord #3 Augustus 27, 2006, 01:01:07
edit2Rapporteer  
hee leon... deed ie het een beetje netjes, geen stukken alu weggefreesd ??  schater
LeonB

Antwoord #4 Augustus 27, 2006, 01:12:42
edit2Rapporteer  
Ging als een speer!  ThumpsUp
xav

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 27, 2006, 02:37:13
edit2Rapporteer  
Super handig die tafel, nogmaals bedankt leon!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.