Beste medekiters,
Aanstaande zaterdag, 7 Oktober, gaat het evenement F*ck Gravity door!!!Er wordt dikke wind afgegeven, dus gaat het evenement op de eerst geplande datum door.
Voor degene die toch van gedachte zijn verandert na het zien van de windvoospellingen, er zijn nog inschrijfmogelijkheden t/m vrijdag middag.
Even de details op een rijtje:* Het evenement vind plaats op het "strand Grevelingendam" aan de eerste parkeerplaats aan de rechterkant.
* Betalen en inschrijven op lokatie. Na het tekenen van een verantwoordelijkheids verklaring ontvangt hier een polsbandje en een lycra met startnummer. Je startnummer staat vast. Je lycra moet je weer inleveren! bij verlies moeten we € 50,- in rekening brengen!
* Skippersmeeting en heat bespreking om 10:30 uur
* 11:00 uur start hang time contest
* 13:00 uur pauze / demo teamriders / evt. clinics.
* 14:00 uur start Freestyle
* 17:00 uur BBQ
* +/- 18:00 uur prijs uitreiking
* +/- 18:30 tombola met grote prijzen (waaronder zoals het er nu uitziet een kite)
* Party!!!!!!
1. Zorg dat je ruim op tijd bent en je spullen klaar hebt liggen voor de Skippersmeeting begint!
2. Vergeet geen schoentjes mee te nemen! deze spot is vergeven van de schelpen en oesters en zonder schoentjes liggen je voeten gegarandeert open!
3. Helm en impact vest zijn niet verplicht maar wij raden het wel aan deze te dragen!
4. Neem warme kleding mee voor de avond, we staan en blijven aan het strand!
Hou in gedachten dat kitesurfen op de Grevelingen formeel verboden is maar wordt gedoogd. Wij staan op de nominatie een formele toewijzing te krijgen. Dus gedraag je en help elkaar waar nodig!
Verder wil ik jullie nog even op het hart drukken dat dit evenement een
particulier initiatief is dat
NIET dik gesponsord wordt en het vooral een
FUN evenement is!
De prijzen voor de eerste tweede en derde plaats zijn ERE prijzen. De materiele prijzen zijn vooral tijdens de tombola te winnen waarbij je startnummer je geluksnummer kan zijn!
Tenslotte wil ik je vragen mij nogmaals te bevestigen dat je komt en of er wijzigingen zijn op je eerste aanmelding!
kite_event@zeelandnet.nl F*ck Gravity Team.