jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
oud kitetje idd tim een north vegas 7 uit 2007 geloof ik , is wel een goed vliegertje hoor maar binnenkort wel tijd voor een naish torch 7 , jij vaarde met impactvest zeker tim geen zin meer in harde klappers Torch 7m zou ik niet doen 
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Harde klappers maak ik nooit eigelijk, was geen impact vest maar een lekkere mystic windstopper want ik vond het maar bokkoud 
|
|
|
BaSS

|
@Tim, ja maar ja maar.. het is zo lekker dichtbij! En ik me maar afvragen hoe mn elleboog overbelast komt.. 
|
|
|
FlyingHigh

|
We pakken morgen gewoon ff Muiderberg hoor Bassie!! Beweging is de beste remedie en bovendien heb je dinsdag al een rustdag. Dan zit je toch alleen maar achter die webcam....slet 
|
|
|
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
|
Ik ben ook morgen op muiderberg te vinden mits er wind is, ergens in de middag edit: toch niet, heb andere verplichtingen 
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
hoezo geen 7m torch dan , vindt de 2013 9 top kite . En dat filmpje van de red bull kiteloop challenge lijk je toch een flinke klapper te maken tim.
|
|
|
BaSS

|
@Herman zullen we een uurtje of 10:30 doen dan, of is dat te laat? Hoef ik niet zo vroeg naar bedje  Nu denkt iedereen dat ik achter de webcam zit! Het zou natuurlijk kunnen.. en helemaal als ik mn droogpak uit zou doen..... dat dan weer wel ... @Boudewijn hey! jij weet toch vanalles van gewrichten enzo? fix mijn elleboog es ff dan, pomp ik je kite een keertje op  @kiteruithoorn das zn broer, Tom, die kan niet landen, net als ik.
|
|
|
FlyingHigh

|
Prima tijd Bas  . Over die webcam zullen we het hier verder niet hebben, ik weet hoe het zit 
|
|
|
BaSS

|
Dat is goed user "13CmIsPlenty" dit is een kiteforum.
(zie juh morguhhh...! - John was je nu wel of niet vrij morgen?)
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Nope, ben niet vrij. Neem mijn spulletjes wel mee. Als ik vroeg ben, kom ik ook nog even naar Muiderberg om een uurtje mee te pakken. Moet morgen en dinsdag werken. Rest van de week weer vrij. 
|
|
|
FlyingHigh

|
Dat is goed user "13CmIsPlenty" dit is een kiteforum.
(zie juh morguhhh...! - John was je nu wel of niet vrij morgen?)
Huh?? Begin jij nu ook al vaag te lullen  Zo een hebben we hier al gehad...was zo blij dat hij rustig bleef, begin jij Bas 
|
|
|
PeeWee

|
Morge mannen, mis jullie wel een beetje  . Maar dertig graden, pislauw water en een lekker windje maakt veel goed. See joes
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Lekker hoor Peterrrrrrrrrrrrr  nog 334 dagen en we zitten er weer
http://vimeo.com/75487240
idd veel bekenden, en erg gezellig alleen de harinkhapper gemist..... Hele weekend gewerkt  gelukkig nu vrij en er is nog zat windt  ben ook morgen op muiderberg te vinden mits er wind is, ergens in de middag Ik zat aan ijmuiden te denken met NW wind en vanaf 1 november de eerste 4 uur gratis parkeren, nog meer badgasten richting ijmuiden  ik ben ook wel weer toe aan een vakantie ,wat een pl**ris weer hier Hoi Peterrrrrrrrr, ook weer terug in het altijd kouwe kikkerlandje  , vanmiddag Ijmuiden of een jetlagggggg ???
|
|
|
@LaurenS

|
Hoi Peterrrrrrrrr, ook weer terug in het altijd kouwe kikkerlandje  , vanmiddag Ijmuiden of een jetlagggggg ??? Echt he, wat wwn zoot kl*te weer hier ,geen jetlags voor mij ,werk al te lang in de continue  Vandaag sla ik ff over ,moeders een  brengen,wassie draaien ,chilluh ...Morgen weer een dag....ben nog vrij duzz  ...
|
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Behoorlijk aflandig, je spoelt uiteindelijk wel aan maar pas ergens in Zandvoort of Noordwijk.
|
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
vooralsnog is het niet zoveel voorspellingen zijn wel goed voor vanmiddag maar ja is weer vroeg donker
|
|
|
BaSS

|
Herman en ik hebben een nieuwe hobby en geen wind meer nodig: Lunchen bij Muiderberg en een beetje over het water turen. Geen stijve nek, natte kites, geen spierpijn, niks.. kortom topsessie!  Richard ik (we) volg(en) je graag eens naar zee binnenkort!
|
|
|